zondag 11 januari 2015

Ik wil je even laten weten....



Hallo allemaal,

Sinds kort ben ik ook in het bezit van de Silhouette Cameo. Daar ben ik super blij mee.
En toen ik deze week een kaartje zag van Nicole Verkooijen dat ze ook had gemaakt met de Sil, werd ik geïnspireerd door dat model.
Dus idee niet van mezelf, maar wel met mijn eigen twist.

De basis heb ik dus gesneden uit wit en groen cardstock. Het Designpapier is van Bildmalarna.

Het afdrukje is van Aurora Wings en heet Lily of the Valley Sprite. Ik heb haar ingekleurd met Sennelier en Twinking H2o. 
Daarna gestanst met de ovaal van Spelbinders en gemat op de scalloped ovaal van SP.


Een swirl met wat bloemen. De blaadjes zijn de Paper Art van DDBD en zijn zo fijn om mee te werken. Je maakt ze op elke gewenste kleur, of dat nu met copics, panpastel, of Sennelier of wat dan ook is. Ik heb ze deze keer bewerkt met Inka Gold groen. Ook de vlinders zijn van DDBD. Ze zijn zo fijntjes. Deze ook op kleur gebracht met Inka Gold groen en goud. Een hotdix steentje erop om ze wat op te halen.


Ook hier zie je de blaadjes nog een keer goed.


De ornamentjes bovenaan en aan de zijkant zijn een malletje van Spelbinder. Mooie strik erbij en als laatste de tekst gestempeld op wit en geplakt op een label ook van SPelbinder.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

9 opmerkingen:


  1. Ik vind het een geweldig kaartje, echt super mooi
    gemaakt, en het model is ook zo gaaf ☺

    Een leuke en gezellige (knutsel) zondag ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaart weer geweldig mooi groetjes sjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een pracht creatie met super mooie details die achtergrond is prachtig gemaakt.
    Je kan de laatste tijd meer en meer lezen over de silhouetten cameo ik krijg er ook trek in maar is het gemakkelijk om daar mee te werken ?
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee hoor Doris. Met behulp van vele filmpjes op You tube en de hulp in de FB groep ben ik tot nu toe overal uitgekomen. En ik krijg er steeds meer lol in.

      Verwijderen
  4. Prachtige kaart Marianne. Leuk model en een supergave afdrukje :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi marianne
    wat een prachtige en lieve kaart en leuk dat je zo kan genieten van je CAMEO zou zeggen veel knutselplezier ermee!!
    grt corry

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig mooi. Ik geloof dat er weer iets op mijn verlanglijstje gezet moet worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend mooi gedaan Marianne, veel plezier met je cameo.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...