zaterdag 24 januari 2015

Have a Blossom Day


Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien gemaakt met de Shape Art mal Rectangle.
Deze heb ik omgetrokken op cardstock en daarna op Design papier van Maja .
In het midden een strook met daaraan een geponste rand.


Het afdrukje is van Aurora Wings en ze heet Cherry Blossom Sprite.
Ze is ingekleurd met L'aquarelle van Sennelier en Twinkling H2o en distres markers.
Daarna uitgestanst en met een stukje wondgaas en foam voor wat meer diepte op de kaart geplakt.


Daarna de Postcard stempel van Noor gestempeld met Versamark en witte embossing poeder.
Ook de tekst is een stempel van Noor. Dit kaartje achter het afdrukje gestoken.


Op de Postcard de Hearttag van Magnolia (gestanst uit Designpapier van Maja) en hierop een strikje met wat bloemen en een PaperArt blaadje dat ik op kleur heb gebracht met Panpastels.


Onderaan de Postcard de PaperArt hearts gebruikt, Is zo handig. Je knipt er wat uit het vel en klaar ben je. Eventueel op kleur brengen of zo op je kaart.
De vlinders zijn van Martha Stewart en gemaakt met een malletje en lichtgewicht klei. Ik gebruik ze vaak. 


Nog een toef bloemen en ook hier de PaperArt blaadjes. Een kaartje zonder bloemen is bij mij bijna niet mogelijk.

Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:

   

  

2 opmerkingen:

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...