woensdag 5 november 2014

Winters Canvas.


Hallo allemaal.

Vandaag wil ik jullie een winters tafereeltje op canvas laten zien.
En om het helemaal af te maken heb ik er ook lichtjes in gedaan. Leuk voor de komende wintermaanden.


De basis is dus een canvas, waarop ik een vel DP op heb geplakt. Daarop in het midden een ander stuk DP, waarop ik de ramen heb geplakt. De ramen zijn bewerkt met gesso en ik heb er gordijntjes achter geplakt. Hiervoor heb ik een kantje gebruikt. Als laatste een stukje DP erachter.
De sneeuw is gemaakt met Foam Ball Clay.


De steentjes zijn DDBD cardboard Art Loose Bricks. 


De kerstboom is een balkje piepschuim dat ik een beetje in puntvorm heb gesneden.
Daarna bekleed met laagjes lichtgewicht klei. Toen dat droog was hier en daar structuurpasta erop en de lampjes erin.

Ook onder het raam een balkje piepschuim geplakt en bekleed met klei. Ook het muurtje waar het engeltje op zit heb ik zo gemaakt.
Toen de klei droog was aangekleed met veel materialen die ik altijd tussen mijn kerstspullen heb en die je ook kunt vinden in een tuincentrum.

Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb.











4 opmerkingen:

  1. Wat is dit ontzettend gaaf gedaan Marianne. Helemaal superrrrrrrrr. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend prachtige creatie heb je gemaakt.
    ZO Mooi !!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een tijdje geleden dat ik op je blog ben geweest. Ik heb met open mond deze schitterende creatie bewonderend!!! Wat sfeervol en mooi. Geweldig de echte lichtjes.

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...