maandag 22 september 2014

Ontdek de Herfst!!

Hoi allemaal,

Het weer is wel even wat anders dan de afgelopen week. En dat klopt wel, als ik net hoor dat het vandaag de laatste officiële dag van de zomer is. Morgen begint de herfst!
En die wil ik beginnen met een leuke tag voor jullie.
Het is deze week de week van de structuurpasta bij DDBD.
We zijn heel blij dat we onze eigen pasta aan het assortiment hebben kunnen toevoegen.
Ik ben er al lekker mee aan de gang geweest.


Op deze tag heb ik het Spiderweb gebruikt. Hoe toepasselijk

Als basis heb ik een cremekleurige tag gebruikt die ik bewerkt heb met distressinkt.
Daarna met de structuurpasta het spinnenweb gemaakt en laten drogen.


Toen deze droog was bewerkt met donkerbruine panpastel.  Daarna wat Inka brons erop en als laatste gouden patina verf.
Daarna de randen bestempeld met bruine inkt.


Afdrukje is van Mo Manning en ingekleurd met Twinkling H20 en distressinkt.
Op de hoed met de perlen pen stipjes gemaakt.
Uitgeknipt en met foam op de tag geplakt. Zo krijg je wat diepte erin.
De paddenstoelen gestanst uit Kraft papier dat je na het embossen kunt opschuren. Dan komt de structuur in een andere kleur tevoorschijn. De stippen zijn sneeuw. 


Het hekje ook met distressinkt en inka gold gedaan en opgeplakt met foam. Daarna wat spagnum en een kaneelstokje  en een bloemetje.

Ook de blaadjes gestanst uit kraft en opgeschuurd.Ook hier op de randjes wat inka gold gesmeerd.

Toen nog wat witte stipjes in de blaadjes en langs de grasrand gezet zodat ze iets meer spreken.

Ik hoop dat jullie hem leuk vinden,

Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt:

 

10 opmerkingen:

  1. Niet alleen leuk, hij is prachtig mooi!!!!
    Super!! Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig mooi en zeker met dat spinnenrag en die pasta ziet er geheel geweldig uit
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super mooi en prachtige herfstkleuren
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dit is echt heel mooi gedaan! \Heel gaaf met dat spinneweb en heerlijk om er zo'n kaneelstokje op te verwerken.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw Marianne, geweldig deze herfsttag. Er valt zoveel moois op te ontdekken en alles klopt. Leuk dat spinneweb met structuurpasta en dat afdrukje is té leuk en zo mooi gekleurd, ik dacht dat het een prentje was :o
    En dan die kaneelstokjes...echt..wauw...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend mooie tag Marianne! Die kleurtjes zijn helemaal leuk bijelkaar.
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke Tag en wat een lief stempeltje heb je gebruikt

    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love it.... so pretty, right down to the cinnamon stick! Stunning texture, dimension, and colors

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Marianne een knap herstkaartje, de stuctuurpasta is prachtig gedaan en hele mooie, leuke hebbedingetjes er op, ik ben fan !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Marianne,

    Wat een super mooie label heb je gemaakt en wat een duidelijke uitleg !!

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...