maandag 15 september 2014

Hallo allemaal,

Alle kinderen zitten inmiddels weer op school en daarom heeft
Ons DT lid Marianne een hele toepasselijke opdracht bedacht voor #87;

Back to school


Voor de random winnaar is er weer een hele leuke prijs,
die dit keer beschikbaar wordt gesteld door 
Zij hebben voor de winnaar een waardebon van 10 euro!

Als je wilt zien wat mijn teammaatjes gemaakt hebben, klik dan hier

Dit is wat ik ervan gemaakt heb:


Ik heb een kraft notitieboekje bekleed.
Op de voorkant twee stukjes DP. In mijn voorbeeld is dat van Studio Light.
De randjes bewerkt met distress inkt en daarna opgeplakt met modge podge.
Daaroverheen een strook waar ik aan beide kanten een randje heb geponst.
De doily voor ruim de helft op de voorkant geplakt (ook met Modge Podge) en het resterende stukje aan de binnenkant.


Het afdrukje heet Here I'm Tilda en is ingekleurd met Sennelier.
Gestanst en gemat en daarna op de doily geplakt.


Het lintje om de kaft gedaan en vastgeplakt. Dit mooi afgewerkt met een strik erop.
De scrabble letters heb ik met Versamark op DP gestempeld en met witte embossingpoeder gedaan.
Nog wat houten blommetjes erop om het af te maken.


De achterkant in dezelfde stijl gedaan. Nu zie je het randje beter.

Ik hoop jullie hiermee geïnspireerd te hebben, en ik wil alleen nog zeggen:
Doe gezellig mee.

1 opmerking:

  1. Superlief hoe je dit boekje gepimpt hebt! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...