vrijdag 15 augustus 2014

Back to school, Bloghop

Goedemorgen allemaal,

Vanuit Italië, wil ik jullie toch laten meegenieten van de bloghop die vandaag van start gaat.
Ik heb deze niet kunnen maken omdat ik al 4 weken geniet van mijn vakantie hier. En hoewel het weer niet mee zit, is het genieten. Over een weekje ben ik er weer, en ga ik jullie weer mijn eigen creaties laten zien, want wat mis ik hier mijn hobby. Zeker nu het weer wat minder is. Maar dat gaat helemaal goedkomen als ik eind volgende week terug ben. 
Jullie veel plezier met de bloghop.

Zoals je gewend bent bij Dutch Doobadoo is er elke maand een "uitgelicht" waarin we een bepaald product nemen en hier met het gehele Dutch Doobadoo team een creatie mee maken. Deze maand willen we je het schoolbord laten zien.



Deze keer hebben we er ook weer een bloghop aan verbonden! En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?

  • Ga tussen 15 t/m 18 augustus 2014 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.


Hier alvast wat kleine sneekjes van de projectjes die gemaakt zijn:





Jenine

Monique

Raffa


Heel veel plezier en succes met de Bloghop!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...