maandag 23 december 2013




Goedemiddag allemaal,

Vandaag start onze nieuwe challenge bij Dutch Magnolia Lovers:

En het is de beurt van team A. Ons teamlid Dorothy heeft de opdracht van #71 bedacht:


Maak een Kerstkaart in de kleur van je geboortesteen.

Voor de Random winnaar is er weer een leuke prijs, die dit keer beschikbaar wordt gesteld door:



Deze prachtige doohickey van Magnolia.

Als je de andere voorbeelden wilt zien van de teamleden, klik dan hier.

Mijn geboortemaand is Oktober dus mijn steen is Opal. 



Ik vond het een leuke uitdaging en witte kaarten zijn prachtig.
De hoeken zijn geëmbossed met een hoekmal van Marianne Design.
Ook de cirkel is van MD.
Hierop heb ik twee maten cirkels gestanst van Spelbinders en daarop pareltjes geplakt.


Bovenaan een toef bloemen met strik.


Onderaan een Engeltje van Magnolia en een label van Spelbinder.

Voor degenen die nog een Kaart moeten maken is dit dan gelijk een leuke uitdaging.
Ben benieuwd naar jullie ontwerpen.

Fijne Feestdagen allemaal en uiteraard alle goeds voor 2014 met veel creatieve inspiratie.


5 opmerkingen:

  1. Witte kaarten zijn altijd heel sjiek, maar moeilijk om te maken. Ik vind jouw kaart super!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje heb je weer gemaakt Marianne, voor jou ook een fijne jaarswisseling en een mooie en creatief 2014.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty
    Play Baccarat Online

    BeantwoordenVerwijderen
  4. betflix แจ็คพอตแตกบ่อย โบนัสแจกจริง รองรับคอมพิวเตอร์ โทรศัพท์มือถือ ทั้งระบบปฏิบัติการ IOS, ระบบปฏิบัติการ Android โปรโมชั่น

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...