maandag 16 december 2013

Christmas Angel


Goede morgen allemaal,

Alle Kerstkaartjes zijn gepost. Maar nog niet alles heb ik laten zien hier.
Vandaag laat ik Christmas Angel zien van Mo Manning.
Is een al wat oudere digi, maar blijft mooi.
 De kaart heb ik gemaakt met behulp van een Shape Art mal van Dutch Doobadoo.


Eerst de mal op mijn dubbel gevouwen kaart van cardstock en afgetekend. (1.op de foto)
Toen een maatje kleiner op designpapier afgemeten voor alleen de voorkant. (2. op de foto)
En dan beiden (3. op de foto) op elkaar plakken.

Dan kan je de kaart versieren en aankleden zoals je wilt.
Ik heb gebruikt gemaakt van Frantage, toen een kantje erover.
Aan de bovenkant de ijsterrenmal van Noor gebruikt.
Ik heb gekozen voor Christmas Angel van Mo Manning ingekleurd met panpastels.


Daar een shakertje van gemaakt. 


De bloemetjes afgemaakt met vleugeltjes. Dit is een vel paper art van Dutch Doobadoo en die staan leuk als blaadjes erbij.



Nog een lijstje gemaakt van lichtgewicht klei en een malletje. Heel leuk om te doen.
Bovenaan de stertag van Magnolia met een strik en dit leuke engeltje, dat overigens ook van Magnolia is.


Het hoekje is eigenlijk koperkleurig,maar heb ik wit gemaakt met gesso. En een parel op de ijsster.

Hoop dat jullie er weer een idee bij hebben hoe je de Shape Art mallen kunt gebruiken.

4 opmerkingen:

  1. Wow, wat een topcreatie weer, prachtig!
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem zo prachtig met dat witte kant!!
    Lieve groetjes Tonnie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer al zo'n beauty!!
    Prachtig Marianne.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi marianne
    wat een geweldig mooie creatie en zo leuk hoe je uitlegt hoe je de mal gebruikt! daar kan ik wat mee,haha
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...