maandag 20 februari 2012

Whispy


Een hele goede avond allemaal,
Weer een nieuwe week van start. Ik hoop dat die voor iedereen ook goed van start is gegaan.
Wij moeten hier nog een paar daagjes en dat begint de vakantie!
Als ik bedenk wat ik allemaal wil gaan doen in die dagen dan is een week te kort, haha.

Vanavond wilde ik jullie weer een kaartje laten zien met een afdrukje van Saturated Canary en ze heet Whipsy.
Als basis heb ik een witte kaart genomen met daarop Kraft. Het mooi design papier is van Inkido. Ik liep laatst ergens een hobby winkeltje binnen  (voorbij lopen ging niet) en daar verkochten ze dit merk, dat ik eigenlijk niet kende. Maar wat een mooi papier is dat ook. Dus de komende tijd gaan jullie nog een aantal kaarten met dit papier zien.
Toen een strook Kraft waar ik met een pons van Martha Stewart een rand  heb gemaakt. Hierop wit cardstock en een stuk van de achterkant van het DP.
Alles gestikt met de naaimachine en bewerkt met distress stain van Tim Holz en wel Vintage Photo.


Het afdrukje is gekleurd met Copic Markers. Nou voor alle kleurliefhebbers: je kunt je hart ophalen!
Het was best een werkje. Al die plooien en het lange haar, maar ik vond het een hele uitdaging, waar ik best tevreden over ben, al zeg ik het zelf.
De randjes hier en daar bestempeld met een stempel van Kaiser Kraft. En ook bewerkt met distressinkt.
Dit gemat op kraft. Onder het afdrukje zit een doily die ik ook maar wat heb ingesmeerd met distress inkt.


De ornamentjes heb ik op een beurs gekocht en die heb ik wit geverfd, en toen een laagje crackle paint erop. Nadat ze droog waren ook bewerkt met distressinkt. 
Een strik met brad en kettinkje met twee charms een slotje en een sleutel.


Aan de andere kant een toef met bloemetjes. Wat bruine Hotfixpareltjes voor de finishing touch.
Zelf ben ik eigenlijk wel tevreden over het resultaat en ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Vanavond ga ik weer eens aan de slag met distress inkt kleuren. Er liggen een aantal dingen die af moeten voor mijn DT werk. Ook weer leuk om te doen.
Een hele fijne avond nog en ik hoop tot gauw.

Deze kaart doet mee bij:
Creative Inspirations: Colour scheme: Brown- Blue, Creme


40 opmerkingen:

  1. Wat is ze schitterend Marianne, gewoon niet normaal hoor.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je toch een kei in het kleuren! Super gewoon.
    Het kaartje is ook heel mooi afgemaakt.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer zo'n pracht kaart zeg! Pfft, dat kleurwerk van jou.......daar zit ik echt van te kwijlen joh :-) Ik weet dat ik in herhaling val, maar toch...:-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat goed ingekleurd!! geweldig. prachtig ook met die kleurencombinatie.
    die stikselrandje erbij en dan nog dat bloemen partij...tjonge weer veel te zien.
    heel mooi.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat is dit weer een superkaart!! Mooie digi en prachtig ingekleurd, zal inderdaad wel een heel werkje zijn geweest, maar het resultaat is super!!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het wordt een beetje saai Marianne, maar ook dit is weer een bjoeitie! Elke kaar denk ik: Nu kan het niet mooier, maar ook nu overterf je je zelf weer! Schitterend kleurwerk, ik kan niet anders zeggen!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tis weer genieten hoor, je kaartje!! Ik sluit me aan bij de woorden van Mieke! En je bloementoeven zijn ook altijd zo mooi................

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij ís super mooi gelukt Marianne.
    Het afdrukje is prachtig gekleurd en dat daar werk in zit zie je meteen.
    Prachtig geheel.

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, dit is weer een schattige en prachtige kaart!! Wat heb je het mooi ingekleurd en zulke mooie kleuren gebruikt!
    Volgende week hebben we hier ook vakantie, maar eerst deze week met afsluiting van het project en een kijkavond!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, ze ziet er schitterend uit het is een waar kunstwerkje geworden! Hele mooie kleuren gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem weer super mooi!!! Geweldige kleuren combinatie en zo mooi gekleurd!! Een gezellige avond, Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat het kleuren een uitdaging was dat geloof ik ....maar wow wat is ie mooi geworden!!! Dikke complimenten hoor!!!
    En niet de stempel hoor, gewoon weer een prachtig kaartje...
    Liefs Jpke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super mooie kaart Marianne! Prachtig papier, hele mooie kleuren, echt een schitterend geheel!!!

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is stunning sweetie what a beautiful colour combo and fab embellishments hugs Rebekah xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jippie, weer zo'n leuk afdrukje! Ik vind ze echt te gek! Prachtig ingekleurd wederom! Ik vind het zo knap hoe je al die embellishments toevoegt. De bloemetjes, de kraaltjes, de bedels! De kleuren zijn trouwens prachtig gecombineerd. Weer een toppertje naar mijn hart!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat is die Whipsy mooi en wat is ze onwijs ingekleurd Marianne, ik vergaap me er gewoon aan. Maar inmiddels zijn er geen superlatieven meer om te beschrijven wat ik van jouw kaarten vind en kan er alleen maar vol bewondering naar kijken en me elke keer afvragen..hoe doet ze dat in vredesnaam?????

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart Marianne, en als altijd weer zo veel op te zien super.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Compliment wat is dit prachtig en super mooi gekleurd. Papiercombi is top. Echt een toppertje!!!!
    liefs paula.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. In een woord: SCHITTEREND.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oooohhhh wat een geweldig kaartje!!! Wat heb je de digi schitterend ingekleurd zeg!!!! Écht geweldig!!!!! En alle mooie versieringen daarbij, écht een bjoetie weer!!!!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Marianne,

    Dat is weer een plaatje, die kleuren zo mooi, dat heb je echt heel mooi gedaan, Echt superrr!!!
    Groetjes Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterende kaart en wat prachtig ingekleurd.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  23. wooww wat een plaatje weer en zooooo mooi gekleurt, ik ben gewoon jaloers hihi, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  24. ohhhhh marianne wat een pracht kaart wat heb je haar super ingekleurd en je kaart in een woord een schilderijtje prachtig

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Weer een mooie kaart hoor! En knap hoe je al die plooien kleurt.

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Hello Marianne, I came here to leave you a comment on your Post it holder following my tutorial from Magnolia INK and which you published earlier. But I couldn't help it and leave another comment - this card is just gorgeous, I so love the color combo and your Whispy is such a cutie!
    Hugs,
    Silvie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schattig kaartje Marianne.
    Echt super lief.

    Gr leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  28. tja, ik word zo zachtjes aan sprakeloos, zo mooi, wat moet jij een gelukkig mens zijn, zo mooi in te kleuren en al die versiersels, helemaal geweldig weer en ik kijk weer uit naar de volgende, groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Een super mooie kaart Marianne! Mooie kleuren combi en super leuke digi!! Prachtge details en dat je geweldig hebt gekleurd is vanzelfsprekend!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wauw, wauw, wauw!!! Gewoonweg perfect. Ik kijk me mijn ogen uit mijn hoofd!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik zeg alleen maar WAUWWWWWWWWWWWWWW!!!!!!!
    Lieve groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wauwww, schit te rend, prachtig kleurwerk en je hebt het voor elkaar hoor, ik ga de digi's ook bestellen, ben verkocht.
    Je kaart is supers Marianne.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een prachtige kaart weer groetjes Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  34. OMG this is stunning your colouring is amazing and i love all the details.
    Thanks for joining us at Papertake weekly.
    Angie x

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hoi Marianne,

    Al surfende ben ik op je blog terecht gekomen en heb je mooie kaartjes bewonderd !
    Leuke bijkomstigheid is dat we erg dicht bij elkaar in de buurt wonen. Ik in Wateringen.

    Ik ben nog niet zo lang in 'blogland', dus nog van alles aan het uitvinden.
    Ook ben ik sinds een tijdje dol op inkleuren met Distress inkt, dus ik zal hier nog wel eens vaker komen neuzen.

    Als je zin hebt, kom dan ook even langs op mijn blog : handmadebymar.blogspot.com

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  36. What a beautiful card! The detail is amazing. I like all your cards, well done!
    Freddie x

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wat een prachtig kaartje!! Heel mooi in deze kleuren, de digi spat van het scherm.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Je maakt echt hele vette kaartjes, deze is ook zo geweldig!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...