zaterdag 11 februari 2012

Memobord met Tilda



Hallo allemaal,

Vandaag eens heel iets anders. Ik heb een memobord gemaakt.
Het idee komt uit Magnolia Ink, maar met een twist van mezelf. 

Als basis heb ik dun chipboard gebruikt en daar een rand aangeponst met een pons van Martha Stewart.
(Ik heb gelezen, dat de shop hoopt ze binnenkort weer te kunnen leveren)
Daarop lila cardstock en daarop Design papier van Fabscrap Het heet High Tea - Purple Floral.


Het afdrukje is er eentje uit de laatste Magnolia serie en heet Tilda met Madeliefje.
Ik heb haar ingekleurd met distressinkt.
Het afdrukje gestanst met de ovaal van Spelbinder en gemat op de scalopped ovaal van SP.
Toen van cardstock een minidoosje gevouwen om het memo blokje in te plakken.
Een randje designpapier erop voor de afwerking en wat Hotfixpareltjes.
Op de voorkant een roos uit het DP.


De tekst: Don't Forget heb ik gestanst en daarna bewerkt met embossingpoeder. 


Aan de andere kant van het memoblokje een toef bloemen en een tule strik met brad.
Eronder zitten nog twee swirls van Magnolia.
Van het DP een pijltje gerold voor het potloodje. Hierop zit een dubbele vlinder van Cheery Lynn.
Helemaal onderaan nog een paars lint met roosjes.

Als laatste nog een foto van dichtbij.
Ik hoop dat jullie weer een leuk ideetje hebben om mee aan de slag te gaan.




27 opmerkingen:

  1. Wat is die mooi en die kleuren zijn prachtig.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi en handig Marianne ,echt super!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb em idd zien staan in de Magnolia Ink. Wat is de van jou prachtig geworden! Mooie kleuren en Tilda weer zo supermooi ingekleurd!
    Fijn weekend!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw zeg, wat geweldig mooi!!!!! Moet het Magnolia Magazine beter gaan lezen zie ik al want deze heb ik helemaal gemist.. maar jouw versie is helemaal super!!!!
    Fijn weekend!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tja, wat moet ik nu weer zeggen....
    Ik heb geen orginele tekst , maar ik vind hem PRACHTIG!!!!!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Marianne dit is heel knap gemaakt.
    Zoveel leuke details dat ik hier zie, geweldig.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw wat mooi gemaakt Marianne! Ik vind het echt een plaatje geworden en ik kijk weer vol bewondering naar je kleurwerk!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi marianne
    werkelijk een erg mooi gemaakt opject zo leuk om naar te kijken!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi gemaakt weer marianne.
    Echt een heel compleet en schitterend ingekleurd en aangekleed geheel.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hier kun je gewoon niets meer bij vergeten want je moet er wel naar kijken elke dag, zo leuk ook dat puntje met het potlood er in!!!!

    Liefs, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is echt prachtig mooi Marianne.
    Echt schitterend.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat mooi gemaakt en idd zien staan in de Magnolia Ink. Wat is de van jou prachtig geworden! Mooie kleuren en Tilda weer zo supermooi ingekleurd!

    Liefs Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel erg leuk idee en ontzettend mooi uitgewerkt. Wat een prachtige bloementoef en leuk de pijltje van DP met daarin een potlood. Zelf de potlood heb je opgepimt:)) Een feestje om daar je niet vergeten dingen op te schrijven.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Marianne,
    Ik kwam hem tegen in de Magnolia, maar jij hebt er werkelijk een beauty van gemaakt.
    Alles eraan is werkelijk schitterend.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  15. heel mooi gemaakt.
    weer zo'n mooi strik erbij.
    geweldig geheel met mooie details.
    handig met dat poloodje op deze manier.
    schitterend met dat geponste randje.
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik heb geen magnolia inkt dus ik heb geen idee hoe die daar eruit ziet. Deze van jou vind ik in ieder geval prachtig!! Het fab scraps papier is ook zo mooi van kleur!! Ook een schattige Tilda. Ook heel mooi gekleurd! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat heb je dit weer mooi gemaakt Marianne! Ik zou voor zoiets wel een hele mooie plek weten en nooit meer iets vergeten:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi gedaan! Vooral dat potloodhoudertje is snoezig! Leuk bedacht
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauwwwww, dit vind ik een heeeeeel leuk ideetje, misschien maak ik wel zoiets voor de moederdagbraderie. Ik ga hem opslaan hoor, prachtig vind ik hem. Liefs,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wowwww Marianne,wat is dit schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wowwww schitterend weer marianne. De kleuren zijn zo schitterend mooi. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. ooooooooooooooooo dit is leuk marianne en het kleurtje wauwie!
    Het maatje doosje is........... kun je me dat even mailen????
    groetjes mandy
    (bedankt voor je lieve berichtje)
    Kom je 3 maart nog naar delft???

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterend gemaakt Marianne en handig om bij de hand te hebben hangen.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  24. So many beautiful creations! I love your parasol amongst the flowers! Great idea, beautiful art! Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hello Marianne,
    I'm so happy I could inspire you and you followed my tutorial from Magnolia INK! I really like your version, it's beautiful, the big stripped ribbon looks amazing! Wonderful job!
    Hugs,
    Silvie xx

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...