zaterdag 20 februari 2016

Art Specially for You, gelli plate

Hallo allemaal,

In april is weer de Art Specially beurs. Daar mag ik twee dagen een workshop verzorgen met de gelliplate. Dus ben ik nu druk bezig met het maken van voorbeelden.
Ik wil jullie namelijk dan ook de ontelbare mogelijkheden hiermee laten zien.

Dit kaartje heb ik gemaakt met de mini ronde gelli plate. 
Dit voorbeeld is gemaakt met distressinkt. De rondjes is een stempel van Katzelkraft en die heb ik bewerkt met kleurpotlood en daarna witte stipjes met een Molotow Marker.

De andere stempels zijn van Lavinia en die zijn zo mooi om op deze achtergronden te gebruiken.
De komende tijd ga ik jullie nog meer voorbeelden laten zien en dan hoop ik dat ik in april een hoop van jullie bij mijn aan tafel mag begroeten om de gelli plate eens uit te proberen.

Hier een close up van de linkerkant.
De tekst is trouwens van Scrapberry.


En hier de rechterkant.
Ik heb het afdrukje gemat op een stuk zwart cardstock en daarna het geheel op een kaart geplakt.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.



5 opmerkingen:

  1. Prachtig en we zijn zeker van de partij in april! Lijkt me een hele leuke workshop. Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Marianne!! :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi Marianne die gekleurde cirkels met de afdrukjes erin, sprookjesachtig. Ik heb het al staan op de stempelbeurs hoor, vind hier altijd zoveel moois te zien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg geïnteresseerd in deze techniek. Ik kom zeker naar de Art Specially en hoop je te kunnen vinden.
    Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg geïnteresseerd in deze techniek. Ik kom zeker naar de Art Specially en hoop je te kunnen vinden.
    Groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...