maandag 23 februari 2015

Taartpunt voor verjaardag.

Hoi allemaal,

Vandaag kan ik dan mijn taartpunt laten zien. Ik heb deze gemaakt voor mijn lieve vriendinnetje die  gisteren 60 is geworden. En omdat wij beiden niet altijd taart willen eten vanwege de ongewenste kilootjes, heb ik haar een punt gegeven waar we nu eens niet dik van worden.

De bodem heb ik omgetrokken op kraft en daar een doily opgelegd.
De taartpunt op roze cardstock . Onderaan een strasslintje geplakt.
Toen het beleg op donkerroze met daarop een stukje DP.
Bovenop weer donkerroze driehoek met een maatje kleiner roze.


De cijfers gemaakt met het superhandige stencil dat volgende maand uitkomt.
Daarvoor een roos en toen ben ik mijn kerstdoos ingedoken voor wat sneeuwballetjes en ijsbesjes.


Ook de frambozen komen uit deze doos. Die staan toch super hierop. Parellintje bovenop en uiteraard een label met felicitatie.

Ze vond hem in ieder geval super en hij staat nu te pronken op haar kastje.


Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...