donderdag 12 februari 2015

Party time.



Hoi allemaal,

Hebben jullie dat nu ook wel eens. Een feestje en je wilt een flesje drank geven. Maar eigenlijk wil je er toch iets meer van maken. Dan is de flessenlabel een uitkomst. Door een zelfgemaakt label eraan te hangen, wordt je cadeautje toch net wat persoonlijker.

Ik heb de flessenhanger omgetrokken op zwart cardstock. Daarna een stuk wit cardstock erop en als laatste het DP. Dan kan je beginnen met aankleden.

Ik heb er een gestanste klok op gedaan en een kantje met daaronder een gestanste hartjesrand.


Ik heb een dubbel hart gestanst. De witte als basis en daarop een zwart hart.
Dit hart heb ik bewerkt met het Party Mask. Dit heb ik erop gelegd en met de structuurpasta de tekst op gemaakt.


Het afdrukje is uit de nieuwste collectie van Magnolia en heet Time to drink Champagne Edwin.
Heel toepasselijk dus voor aan een fles. 
Edwin is ingekleurd met verschillende media.
Ik heb L'aquarelle van Sennelier, Distressinkt en Twinkling H2o gebruikt.
Na het kleuren Edwin uitgeknipt en met foam op een zwart Frame geplakt.
Aan de arm van Edwin heb ik een trosje ballonnen geknoopt. Dit is het nieuwe cardboard van deze maand. Ik heb de bovenste papierlaag eraf gepeuterd en wat gesso erop gedaan. Scrappersfloss eraan geplakt en toen de drie touwtjes samen gebonden en het geheel vastgezet aan Edwins arm.


Hier nog een foto van de onderkant met het kantje randje en bloemen.
Hoop dat jullie hem weer leuk vinden en er weer een ideetje bij hebben.

Tot snel maar weer,


Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:
  

 

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige hanger en zo ontzettend leuk om als kadootje te geven. Ik heb hem sinds gisteren ook binnen en ga er ook snel mee aan de slag.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze is superleuk en ik heb goed gespiekt zodat ik er zelf ook een kan maken. Ik ben ook meteen volger van je blog geworden, nu kan ik op mijn gemak rondsnuffelen en mis ik geen leuke dingen meer

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...