zondag 24 augustus 2014

Smile


Hoi hoi allemaal,

Hier eindelijk weer een creatie van mijn hand.
Na bijna 5 weken Italië was ik weer helemaal in de mood om wat te doen.
Ik had alleen wat kleurwerk bij me en ik moet zeggen, ik miste mijn knutselmomentjes toch wel.
Maar dat betekent dat ik weer een hoop ideeën heb en voorlopig vooruit kan. Alhoewel ik moet zeggen dat ik door mijn DT schap bij Dutch DoobaDoo het voorrecht heb, om met de nieuwe producten aan de gang te gaan. Dus uitdaging ten over.

Deze keer laat ik de Dutch Card Art Camera zien.
Zo leuk om te maken. Je legt de mal op je cardstock en trekt hem over. Zelfs de lijnen voor je DP staan al aangegeven, Dus appeltje eitje.


Ik heb de camera omgetrokken op oudrose cardstock.
Het DP is van Maja Design.
De tekst is gestempeld met Stazon Cotton White. De stipjes rond de lens zijn gezet met stickles.
Bloemen uit mijn voorraad met een swirl en een stukje flimstrip.


Dit is de binnenkant. Het afdrukje is een stukje van een Magnolia. Hij was te groot om helemaal te doen. Ingekleurd met Sennelier.
De label is ook van DDBD. Heerlijk om zo kant en klaar te gebruiken. 
De harttag is van Magnolia en gestanst uit DP.
De glazen bol heb ik nog bewerkt met glossy accent om hem een beetje op glas te laten lijken.

Het afdrukje heb ik achter de Card Art mal Polaroid geplakt.

Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:









6 opmerkingen:

  1. Wauw, weer een mooie kaart!
    Groetjes Scraffy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou tijdens je fijne vakantie ben je geen inspiratie verloren want dit ziet er geweldig leuk en mooi uit
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi totaalplaatje met al dat moois Marianne.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Plachtig en mooie kleuren
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo'n leuk idee en prachtig uitgewerkt! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...