dinsdag 5 augustus 2014

Roses Mask en Vellum




Hallo allemaal, 

Al ben ik heerlijk op vakantie in Italië, dat wil niet zeggen dat ik niets heb om te laten zien.
Dat zou betekenen dat jullie 5 weken helemaal niets te zien zouden krijgen van mij, dat wilde ik niet, dus heb ik een aantal dingen vooruit gemaakt om te laten zien.

Weten jullie dat je de masks ook heel leuk kunt verwerken op vellum??
Dat is een perkamentpapier dat gebruikt wordt voor Pergamano. Het heeft de eigenschap dat als de er iets indrukt dmv een penstreek of zoals ik een mask erop leggen en dan door de stansmachine draaien dat het ingedrukte gedeelte wit wordt.


Op deze foto kan je het beter zien. Ik heb dus de roses Mask met het velllum door mijn stansmachine gedraaid met dit als resultaat.

Dat stukje velllum heb ik dus als omslag voor mijn kaart gedaan.
Wel nog wat versiering erop dmv wat takjes, bloemen en vlinders en met DP wat vlaggen met tekst.


En zo ziet mijn kaart er onder het vellum uit. 


Misschien hebben jullie nu weer een nieuw ideetje hoe je de schitterende Masks zou kunnen gebruiken.

Dit is de Mask Roses die ik gebruikt heb:

art. nr. 470.715.022


1 opmerking:

  1. Wat geeft dat een leuk effect zeg om de mask stencils door de stansmachine heen met vellum...

    Geniet van je vakantie!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...