donderdag 1 maart 2012

Tilda with stuffed Amin


Hoi allemaal,

Vandaag een Magnoliaatje uit een oudere serie. Mijn nieuwe stempeltjes zijn vanmiddag op de mat gevallen, dus die worden de komende dagen echt gestempeld in ingekleurd.

Ik heb deze stempel eens met bruine inkt gestempeld en ik vind het toch ook wel heel leuk staan bij deze kleuren. Het geeft toch een andere uitstraling.


Het afdrukje is ingekleurd met distressinkt.
Met de Love stempel van Magnolia een paar kleine stukjes op de rand gestempeld. Daarna het randje met distressinkt bewerkt.

Als basis roze cardstockgebruikt met daarop DP van A-C-tion. In het midden een vierkantje met daarop een ander stukje DP. Toen een wit stukje door mijn golfjes pons gedraaid. Hierop balletjes lint.
Een postcard uit een vel van Pion. Poststempels erop gezet. Allemaal met bruine stempelinkt.
Alle randjes met de distress van Tim Holz bewerkt en daarna met distressinkt.
Toen met de naaimachine gestikt.
Over het geheel srappersfloss gedaan met een charm.


Boven een Doohickey van Magnolia met lint en zelfgemaakte bloemetjes.


Aan de andere kant mijn roosjes, want een kaart zonder bloemen gaat bijna niet bij mij.


Tot slot een warm welkom aan mijn nieuwe volgers. Onvoorstelbaar dat er telkens nog weer nieuwe bijkomen. Ik blijf het zo leuk vinden dat er zoveel mensen mijn kaartjes en creaties zo leuk vinden,dat ze graag terugkomen.

Zo nu ga ik mijn nieuwe stempeltje afkleuren. Morgen laatste echte dagje vakantie en daar ga ik nog heerlijk van genieten.
Ik hoop tot gauw.

23 opmerkingen:

  1. Geweldig wat je ons weer laat zien. Heel mooi om met bruin te stempelen, heb ik zelf nog nooit aan gedacht. Nog een hele fijne laatste vakantiedag, liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Marianne, wat is dit weer een pracht van een kaart geworden.
    En inderdaad is het stempelen met bruin ook erg mooi, de randen zijn dan niet zo hard van kleur als dat ze met zwart inkt zijn.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marianne wat een geweldig mooie kaart. Die label is echt super mooi!!
    En wat heb je de stempel weer geweldig mooi ingekleurd.De bruine inkt is echt mooi,ik stempel de Me-To-you beertjes met grijs, dat is ook veel mooier.
    Fijne dag en geniet er nog van

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het weer een prachtig geheel Marianne!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marianne

    Wat een beeldige kaart heb je weer gemaakt en wat mooi met bruine inkt gestempeld komt heel mooi over ik vind het een plaartje
    En ik je bedanken voor de lieve reacties op mijn blog

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend Marianne! En die doohickey van Magnolia.....ZUCHT...hij is zo mooi!!! Die staat ook nog op mijn wish-list! En alweer de nieuwste stempels op je mat...bofbips:-)
    Ook weer zo mooi ingekleurd...helemaal leuk weer. Maar we zijn ook niet anders gewend!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. woowww geweldig ,en ja andere 3 creaties hieronder zijn oookkk te gekkkk, ik ben even niet geweest en zie weer geweldig mooie dingen hierbij jou xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi zo in het bruin gestempeld Marianne, idd net een ander effect, en de rest.....ja zoals altijd prachtig hoor.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk idee om met bruin te stempelen een heel apart effct.
    Supermooi kaartje.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend weer Marianne!! Zo mooi ingekleurd weer!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marianne,

    wat is het een schattig kaartje.
    Ik vind je afdrukje heel mooi gekleurd.
    Het konijntje vind ik ook zo echt.
    Met welke kleur heb je dat gedaan en heb je soms delen wit gelaten?
    Heel mooi!!

    Lieve groetjes Noriko
    norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi marianne
    mijn mond valt open van bewondering,zo lief en zacht van kleur en een schatje van een stempel!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prachtig kaartje met een mooie afbeelding.
    super ingekleurd. wat leuk dat je die oudere serie weer laat zien. dat konijntje is zo leuk!
    die bloemen op je hart is wel heel erg mooi gedaan.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig effect geeft het met bruin gestempelde, de hele kaart is weer om te smullen Marianne!!!

    Goed weekend, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart Marianne. Wat kleur jij toch vreselijk mooi in! Echt super. Ik ga dat ook eens doen met bruin stempelen. Goed idee! Geniet van je laatste dagje vakantie en een prettig weekend! Oh ja en veel plezier met je nieuwe stempeltjes maar dat zal wel lukken!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, weer zo'n fantastische kaart! Te gek, ik ben enorm fan! Ten eerste is het afdrukje weer heel erg mooi ingekleurd. De details op je kaart zijn ook weer enorm geslaagd. Ik ben helemaal verliefd op die Doohickey van Magnolia. Misschien moet ik die toch ook eens aanschaffen.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw Marianne wat een schatje.
    Echt super lief.
    Schitterend mooi ingekleurd.
    Heb een heel fijn weekend.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooooh Marianne, wat een schattig kaartje! Helemaal lief ingekleurd!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Marianne zit hier weer te genieten van je kaartje. Knap hoe jij altijd de roosjes en andere details weet te rangschikken,dat lukt me niet zo haha. Mooi zo in bruin gestempeld, ga ik ook eens doen.
    Veel plezier met de nieuwe magnolia's en kijk weer uit naar je nieuwe creaties daarmee.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow hij is weer erg mooi Marianne! En wat een mooi zacht effect krijg je als je met bruine inkt stempeld. Wil ik ook eens proberen.
    Fijn weekend!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Lieve marianne,
    Wat een superkaart is het weer geworden...je inspireerd me iedere keer wéér...echt geweldig..
    Fijn weekend,
    Gr,jessica ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Deze heb je ook weer schitterenddddd gemaakt meis.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wauw, prachtig ingekleurd en heel leuke details!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...