zaterdag 3 maart 2012

Baby Tilda


Een hele goede avond allemaal,

 Een heerlijk dagje in Amsterdam geweest en de toerist heb uitgehangen op de Albert Cuyp. Alleen het gezegde: Alleen kijken en niet kopen, ging voor mij niet op.
Ik heb weer een hele voorraad kantjes en lintjes ingeslagen, haha.


Het was namelijk voorlopig de laatste keer, dat we daar zouden lopen.
Mijn zoon die in Amsterdam woont heeft namelijk een huis in Den Haag gekocht (hoi, hoi) en komt dus binnenkort weer lekker in de buur wonen. Nu was het eigenlijk wel gewoonte als we daar waren, dat we even de markt overgingen. En daar zat een winkeltje, nou daar vergaap je je aan alle knoopjes, kant, lint, veertjes, enz enz.
Maar als moeder vind ik het heerlijk dat ik mijn kinderen lekker in de buurt wonen en daar kan geen lintjeswinkel tegenop.

Maar terug naar mijn kaartje. Ik heb Baby Tilda uit de nieuwste serie gekleurd met distressinkt.


Met een perlenpen hier en daar wat stipjes gezet. Ik vind haar een schatje. Het afdrukje gestanst met de cirkel va SP en gemat op een maatje grotere cirkel.

Als basis heb ik wit en roze cardstock gebruikt. Daarop  DP van Magnolia uit  de nieuwste serie Princes and Princesses: Pink Magic Bubbles.
Daarop weer een grote witte cirkel met daaronder een hoek van Marianne Design en de Doily lace stans van Tim Holz.


Rond de cirkel en kantje geplakt.
Op de witte cirkel weer DP van Magnolia en deze keer Vintage Pink.
Een wit kantje erover met roosjeslint dat ik met witte verf heb bewerkt.
Alle papierroandjes zijn trouwens bewerkt met witte verf.


Toen de slinger gemaakt met de vlag doohickey van Magnolia en de letters zijn gemaakt met het alfabet van Tim Holz en ook weer met verf behandeld.


Aan de bovenkant de hartjes tag van Magnolia met strik en roze speen eraan met scrappersflos.
De letters met roze chalk gedaan en de tag met witte verf.

Aangekleed met wat roosjes en pareltjes. Het metalen hoekje linksonder ook wit geverfd.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik vond het leuk om een "nieuwe" stempel in te kleuren.
Vanavond trouwens nog een beginnetje maken met mijn volgende nieuwe aanwinst.

Bedankt weer voor alle reacties. Ik vind het zo lief van zovelen dat ze de tijd nemen om een reactie achter te laten. En neem van me aan, het wordt enorm gewaardeerd.
Nog een fijne avond en ik hoop tot gauw.

Deze kaart stuur ik in bij:
Crafts and Me: Pretty in Lace

37 opmerkingen:

  1. Wat een schattige kaart. Prachtig met dat leuke stempeltje. Supermooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat weer een superduper mooie kaart! En wat een gave stempel! Prachtig ingekleurd!
    Fijne zondag gewenst!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooi kaartje Marianne! Prachtig ingekleurd. Wat is het toch een schattig stempeltje. Prettig weekend. Groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marianne,

    Wat een prachtig kaartje heb je weer gemaakt, echt superr!!!!
    Ik ben een echte fan van je, ik hoop je nog eens te ontmoeten op een beurs of zo.
    Ik haal veel inspiratie uit jouw kaartjes.
    groetjes Eline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ik al zei...het wordt saai...zo mooi zijn ze altijd...haha! Echt ontzettend mooi werkje laat je weer zien Marianne! Welke kleur heb je gebruikt voor de haren?
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat kan ik zeggen, je kaartje is weer super mooi. Fijn dat je zoon weer een beetje in de buurt komt wonen. Die van mij zijn voorlopig nog niet het huis uit, maar m'n dochter heeft het constant over Engeland. Moet er niet aan denken.
    Geniet nog van je weekend.
    Groetjes, yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat heerlijk dat je zoon weer in de buurt komt wonen! Ik heb ze ook alletwee dichtbij en dat vind ik zo fijn!! En je kaartje is ook weer prachtig!!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig gemaakt, hele zachte kleuren gebruikt.
    mooie letters erbij.....alles is weer in één geheel. knap hoor?
    Amsterdam...hm...ben 3 keer geweest in heel mijn leven tot nu toe....maar iedere keer schrik ik weer van al die mensen!!! wat veel mensen lopen daar door de straten. ik kijk altijd mijn ogen uit...hihi kun je nagaan....ben niks gewend. hihi
    maar leuk dat je weer geslaagd bent met je lintjes en kantjes. tja blijft moeilijk dan. hé, je hand op de knip houden. hihi.
    fijn ook dat je zoon wat dichter bij je komt wonen. heerlijk is dat als moeder zijnde.
    geniet ze dit weekend!
    groetjes dora

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super schattig kaartje en wat heb je het leuke stempeltje mooi ingekleurd, super!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig dit! Een kaart naar mijn hart! Echt zo lief! Ik had gekeken hoe je het afdrukje had ingekleurd, maar volgens mij doe ik het je nog niet na. Zo mooi! Tja, en weer die leuke Doohickey's, te gek! Het speentje is een leuk detail.

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieverdje is dit zeg !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marianne,
    Ik hoor hier iemand zeggen....."moederkloek" ☺☺☺.
    Niets, maar dan ook helemaal niets mis mee. Ook niet met deze GEWELDIGE Baby Tilda.
    Enneh.....als je zoveel lintjes als jij gebruikt moet je er ook veel kopen.....is goed voor de economie.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoihoi,
    Wat een geweldig leuke kaart is het geworden en wat een hoop leuke lintjes en kantjes heb je erbij!!Heerlijk hé om lekker te snuffelen in zulke winkeltjes...
    Veel liefs,jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh Marianne wat heerlijk dat je zoon weer wat dichter bij komt wonen!
    Wat een prachtig baby kaartje....ik ben ook een babykaartje aan het maken voor een meisje...rose!!!!
    En gebruik de Whimsy vlaggetjes....het is echt een gevecht.....rose en baby ....poeh!!!
    Nou we gaan wel zien hoe dat uitpakt hihi!
    Maar die van jouw is weer helemaal geweldig!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je zou Baby Tilda toch zo willen knuffelen ...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooie kaart en wat een schattig stempeltje heb je gebruikt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooohhh wat een geweldig mooi kaartje weer Marianne!!! Zoveel prachtige details!!! Schitterend!!!
    Leuk dat je zo goed geslaagd ben in Amsterdam, ziet er goed uit allemaal!!! We zien het wel op een kaartje langskomen!
    Fijn weekend verder!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heerlijk zoetsappig :-) kaartje Marianne!!\
    Een schatje van een Tilda, en weer heerlijk ingekleurd!
    Fijn dat je zoon weer lekker bij je in de buurt komt wonen :-)

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat een gave kantje Marianne, maar ik snap wel dat je het fijner vind dat je kind weer in de buurt komt wonen, hii daar kan zeker geen kantje tegen op.
    En wat je kaart betreft het is een snoeppie schattig van kleur en heel mooi versierd.

    Fijn weekend.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat fijn dat jullie zoon gaat verhuizen naar Den Haag, lekker weer bij je in de buurt.
    En tja, een dagje shoppen in Amsterdam kan altijd toch?, ook al moet je er een eindje voor rijden.
    Ik ga ook regelmatig met de ouste dochter een dagje Utrecht doen, pakken we de trein met zo,n goedkoop kaartje hihihi. Heerlijk een dagje meiden onder elkaar en lekker winkelen.
    Je aankopen zien er geweldig uit en die komen we vast gauw weer tegen op een van je pracht creaties, zoals deze hierboven.

    Liefs van Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ohhhhhhhh wat een schitterend kaartje marianne en wat jammer was je in Amsterdam had je mooi even bij mij langs kunnen komen dat had ik wel heelllllllllllllllll leuk gevonden

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Als vanouds kom ik weer ogen te kort bij deze schitterende bomvolle kaart, hoe krijg je het er toch allemaal op Marianne!!!
    Dat winkeltje in Amsterdam klinkt als een hemel op aarde maar je zoon dichterbij is natuurlijk nog veel leuker en Den Haag is voor mij DE stad in het Westen!!!

    Fijne zondag, Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een hele mooie kaart met zoveel moois erop op naar te kijken! Wat een leuke roze speentje! Ook een schattige baby en zo mooi gekleurd.
    Fijn dat je zoon weer dichter in de buurt komt te wonen. Ik wil ook het liefst al mijn familie in de buurt hebben! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Super mooi kaartje weer Marianne !
    Ik weet precioes welk winkeltje jij bedoelt ,zoooooooo leuk he al die lintjes kantjes etc echt kwijlen daar !

    Groetjess

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oooooooooo wat een lieverdje, snoezig gewoon. Weer geweldig gemaakt hoor Marianne, petje af,
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ohhh wat een poepie hihihi echt lieffff, en fijn dat je zoon dichterbij komt te wonen, ja daar kan niks tegenop he ,en wie weet in denhaag dat er ook een geweldig winkeltje zit toch ??

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is er toch weer een hoop te zien op dit prachtige kaartje, schitterend!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hij is weer schitterend, en ik ben al nieuwsgierig naar al die mooie lintjes en bandjes, ze krijgen vast een mooi plekje op je schitterende kaartjes.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauww wat een prachtig kaartje weer! Hou van de zachte kleurtjes en echt super hoe jij steeds alle details plaatst. Echt heel mooi gedaan.
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. hoi marianne
    nou je hebt er echt een koningskaart van gemaakt wat gaaf met al die leuke dingen erop!
    en ach winkeltjes met allerlei leuke dingen zal je ook in denhaag vinden en anders een reden om een dagje terug te reizen:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Stunning!! Absolutely beautfiful colors and details!! Love everything about it:-)

    Have a great Sunday!
    Hugs Laila.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Marianne

    kun Je me helpen aan een paar extra ogen,kom aan die van mij te kort.
    Wat een schatje van een kaart.
    Je ziet zoveel,dat je het bijna niet kan bekijken.
    Heel mooi kant.
    Die bloemen zijn zo mooi.
    Heel gaaf dat kleine speentje.
    Echt een schitterend mooi kaartje.
    Wat heerlijk dat je Zoon dichter bij komt wonen.
    Heb verder een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen
    Echt schittere

    BeantwoordenVerwijderen
  33. OOOOOOOOOOO Marianne wat een schatje is dit, leuk dat vlaggenlijntje met de letters baby! Het afdrukje zo mooi ingekleurd en wat is dat toch een mooi effect de kleine stipjes van een perlenpen. Mooie lintjes en kantjes en wat heerlijk voor je dat je zoon weer wat dichter bij huis komt wonen en ach misschien hebben ze in Den Haag ook wel een winkeltje met kantjes en lint.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ohhh wowww Marianne,wat een beeldschone kaart is dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. schitterend kaartje weer, een lust om te zien en je hebt weer lekker ingekocht, lintjes en kantjes heb je nooit genoeg vind je niet haha?
    En fijn voor je dat je zoon weer lekker in de buurt komt wonen, groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een schatje!!! Prachtig en dat rose tutje is superleuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Stunning colouring! Lovely lacey feel to this beautiful baby card and I love how you have used the B A B Y banners! Hugs, Lesley

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...