woensdag 29 december 2010

Voor Hidde



Tweede kerstdag is een lieve collega van mij bevallen van haar tweede zoontje Hidde.
Dus voor haar een kaartje gemaakt.
Omdat zij niet van de frutsels is, maar meer van strak heb ik de kaart lekker eenvoudig gehouden.
De kaart eerst voor 3/4 door mijn Double Do gedaan met stippeltjes achtergrond.
Onderaan een ruitje in blauw wit. De overgang van stippeltjes naar papier versierd met wit lint.
Daarop een vierkant wit met blauwwit cardstock. (merk?)
Daarop een frame van Nellie Snellen waarop ik de stempel in cirkel heb opgeplakt.
Vier pareltjes en zo vond ik hem klaar.


De stempel ingekleurd met distressinkt,
muts: weathered wood, en tumbled glass
gezicht en staart: tattered rose en antique linnen
vachtje: walnut stain
Noot: walnut stain, brushed corduroy, vintage photo en antique linnen
oortje; tattered rose en vintage photo.

Nu ga is hem nog snel op de post doen, komt hij morgen aan bij haar.




1 opmerking:

  1. aaach wat een lieverd...zie hem daar nu liggen in zijn nootje....

    heel mooi gedaan!

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...