maandag 20 december 2010

Kaartje en plaatje


Hier is het kaartje dat ik gisteren nog gemaakt heb. Dat ik hem nu pas plaats heeft te maken met het feit dat we vandaag onverwachts mijn moeder op moesten halen vanuit 't Harde.
Gisteren durfde mijn zus dat niet aan en ivm sport konden wij niet gisteren vandaar dat wij dus richting het oosten gingen. Om er toch nog iets extra's van te maken, zijn we over de Veluwe gereden om het schitterende witte landschap te bewonderen. Onderaan zal ik jullie laten meegenieten.
Normaal zou ik het niet opzoeken, maar nu van de nood een deugd gemaakt.

Maar nu de kaart.

De stempel is er een van Bildmalarna en ze heet Tossa.
Ik heb haar ingekleurd met distressinkt.
Normaal houdt ze een tak met bloemen in haar hand.
Die heb ik eraf geknipt en daar voor in de plaats een touwtje met kraal en belletje verbonden aan de strik.
De rand is gemaakt met een pons van Martha Stewart. Uit dat viekant heb ik met een ronde mal van Nellie Snellen een siercirkel eruit gehaald.
Toen twee cirkels gestanst.
De grootste cirkel met dun foam op de kaart geplakt. Daarna met dikker foam het vierkant erop, zodat deze boven de cikel uitkomt.
Op de cirkel gekleurd papier uitgestanst en daarna de tekst op de kleinste witte cirkel waarvan ik de rand met disstresinkt (aged mahogany) bewerkt heb. Ook weer met foam erop geplakt.
Dan het plaatje op de rand ook weer met foam. Dit allemaal om diepte te krijgen.




Paarse strasssteenstjes op de hoeken en dubbele strik met koordje waaraan een belletje en een kraal zitten.

Zoals beloofd hier het plaatje van de Veluwe.





Wat een prachtig uitzicht.
Mijn kerstkaarten zijn de deur al uit, want anders....
Misschien ga ik ze volgend jaar wel gebruiken.


1 opmerking:

  1. oooh Je kaart is prachtig weer! Net als de fotoos...die zijn ook schitterend!

    Woon zelf bij de Holterberg en was ook van plan om nog wat fotoos te maken alleen was het vandaag heel mistig hier...jammer..misschien morgen..

    Groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...