zaterdag 15 juli 2017

Storage Month

Hallo allemaal,

Wat veel leuke reacties op ons nieuwe blog! 
Deze maand is Storage Month dus ook ik ga jullie een leuk opbergkastje laten zien voor bijv. je stempelkussens.


Ik heb hiervoor het Pronty MDF Storage Module 1  art. nr: 460.423.630
 voor gebruikt.

Hello everyone and a warm welcome on our new blog.
This month is Storage Month so I will show what I made of het Storage Module 1 art. nr. 460.423.630.


Om te beginnen heb ik alle onderdelen in de gesso gezet. Ik heb de verf aangebracht op het hout en uitgesmeerd met een babydoekje.

First of all I painted the parts with gesso. Just bring on the paint en wipe it with a babywipe over the panel.



Daarna heb ik alles beschilderd met een home deco verf in de kleur ijsblauw.
Alles goed laten drogen. 
Dan kan je hem gaan versieren. Ik gebruikte daarvoor een onderdeel van het
 mask Line en Dot 470.805.038.
Leg het mask waar je hem wilt hebben. Je kan het mask nu deppen met een sponsje en in mijn geval witte verf.
 Herhaal dit op alle plaatsen waar je wilt.

Then I painted all panels with Home Deco paint iceblue.
Let it dry. Then you can start decorate. I choose a part from the mask Line and Dot 470.805.038.
Put the mask where you want it. Take a little sponge with a color paint you want and dump the sponge over the mask.
Repeat this on al spaces where you want to decorate.


Zo zagen al mijn onderdelen eruit toen ik klaar was.

This is how my parts looked when I was ready.


Zet het kastje in elkaar en kijk hoe gaaf dit is geworden.

Put the little closet together and look how awesome!


Hier een paar foto's van verschillende kanten van het kastje.

Here some pictures of  different sides of the closet.

Het was ontzettend leuk en makkelijk om dit kastje te maken. Ik hoop jullie geïnspireerd te hebben om ook aan de slag ermee te gaan.

It was so much fun and easy to make this little closet. I hope I have inspired you to make one of  your own.

Groetjes

Kind regards.





2 opmerkingen:

  1. Caesars Entertainment, LLC announces partnership with
    Caesars 천안 출장마사지 Entertainment, LLC, a division of Penn National 김제 출장마사지 Race Course LLC, has 부산광역 출장샵 announced 서귀포 출장마사지 an official partnership with Penn National 경기도 출장샵 Gaming. The

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...