vrijdag 16 juni 2017

Het gebruik van achtergrondstempels

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie verschillende manieren laten zien van het gebruik van de nieuwe achtergrondstempels die onlangs zijn uitgekomen.

Ik heb er drie gebruikt op onderstaande tag.


Op deze tag heb ik dus drie achtergrond stempels gebruikt op drie verschillende manieren.
Om te beginnen heb ik de achtergrond gemaakt met PanPastel en wat masks op de achtergrond.
Daarna de achtergrond gefixeerd en toen kon ik aan de gang met de stempels.



Als eerste heb ik STAMPSL184. gebruikt. 
Hiervan heb ik een gedeelte gedaan met Versamark en toen gestempeld op mijn tag.
Met een sponsje met PanPastel erover gegaan en dan is dit het resultaat.
Wel weer fixeren voor je verder gaat.


Hier heb ik STAMPSL186 voor gekozen.
Leg je stempel op een acrylblok. Doe inkt op de stempel. Je kan hiervoor elke gewenste soort inkt voor gebruiken. Ik heb distressinkt gebruikt. 
Stempel dan op een kladpapiertje een keer de stempel heel licht af, of neem een stukje keukenrol en dep ook weer licht over de stempel zodat je inkt wat minder/lichter wordt.
Nu kan je op de kaart stempelen op de plek waar je hem wilt hebben.


De volgende stempel die ik gebruikte is de STAMPSL187.
Ik heb de stempel weer op een arcylblok gelegd.
Toen heb ik er Versamark op gedaan en gestempeld op de tag.
Daarna heb ik dit bestrooid met witte embossingpoeder. Nadat ik het teveel aan embossingpoeder van de kaart getikt heb, het geheel verhit met de heatgun.

Tot slot heb ik de mooie stempels van Veer en Moon STAMPSVM07 erop gestempeld. Deze heb ik ingekleurd met aquarel kleurpotlood.
De randen heb ik nog wat extra bewerkt met distressinkt.

Ik hoop dat jullie weer wat ideetjes erbij hebben over het gebruik  van de achtergrond stempels.
Leuk dat je een kijkje kwam nemen en tot mijn volgende bijdrage.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...