vrijdag 2 december 2016

All Hearts Come Home for Christmas.

Hallo bloglezers,

Vandaag laat ik jullie een kerstkaartje zien, gemaakt met het mooie Frozen Forest Paperpad PPFF37 van Studio Light en verschillende stencils uit deze mooie lijn.


Als basis heb ik een groenbruine rechthoekige kaart gesneden.
Hierop heb ik een kleine rechthoek geplakt, bekleed met papier uit de paperpad.
Hiervan heb ik de randen bewerkt met distressinkt.
Dit geheel heb ik met foamtape op de kaart geplakt.
In de lengte heb ik ook een smallere strook gemaakt. Hier heb ik aan de linkerkant een sierrand geknipt. Over deze strook heb ik een kantje gedaan.


Op dit geheel een gestanst vierkantje geplakt. Hierop heb ik de kerstboom met kleine stukjes foam geplakt. De boom heb ik gestanst met het stencil FF14. Hiervoor heb ik Sand papier gebruikt, dat kan je na het stansen een beetje opschuren waardoor je wat lichtere plekken erin krijgt.
Op de boom heb ik ballen gedaan met plakparels in bruintinten. Op de achtergrond wat stipjes gezet met stickles goud.
De tekst is een label dat komt uit het vel Easy FF 534.



Daarna heb ik de sterren gestanst uit hetzelfde sandpapier. Deze zitten los bij het mooie sterrenframe.
Dit is stencil FF16.
Hierop heb ik kleine houten knoopjes gedaan met een strikje van scrappersflos.

Dit was mijn kaart voor deze keer, succes met het maken van jullie eigen kerstkaarten, maar dat is dit jaar met deze schitterende lijn niet zo moeilijk.


1 opmerking:

  1. Wat heb je er een mooie details op gedaan. oed voorbeeld. nou ik z'n lange dip achter de rug heb. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...