zondag 9 oktober 2016

Stempelen en kleuren op de Gelliplate achtergrond.

 Hoi hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie twee kaarten laten zien gemaakt met de prachtige stempels uit de Frozen Forest lijn van Studio Light.


Beide kaarten hebben een achtergrond die gemaakt is met de GelliPlate.


Bij deze gebruikte in twee kleuren distressinkt op de achtergrond en spetterde daar met water een aantal druppels op.
Toen de achtergrond droog was, heb ik de stempel erop gezet en deze ingekleurd met kleurpotlood.


Hier kan je de spetters goed zien. Op de spetters deed ik een beetje Mod Podge Dimensional Magic waarin ik wat eiskristallen liet vallen.


De bomen heb ik eerst gekleurd en daarna met witte gesso een sneeuweffect gegeven. En ook hier wat eiskristallen in gestrooid maar die zijn niet echt goed te zien, wel in het echt hoor.


Het tweede kaartje heeft een blauwe achtergrond. Ook daarop gestempeld en alles gekleurd. Daarna weer met de gesso de sneeuw gemaakt en de kristallen erin.



De ijspegel stempel boven aan, heb ik direkt op de Gelli Plate gestempeld en daarna ook gesso erop en deze hebben een laagje Kristal Gel gekregen. Dat zie je goed glimmen,

Ook de mooie teksten komen uit deze prachtige lijn Frozen Forest.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...