donderdag 9 juni 2016

Roses en nog meer Roses




Hallo bloglezers,

Vandaag mag ik jullie weer wat laten zien. En hoe kan het ook anders dan dat ik met de prachtige nieuwe stansblokken van Studio Light aan de slag ben gegaan. Ze liggen nu bij de meeste winkels in de schappen zag ik. Het zijn zes nieuwe thema's en de één is nog mooier dan de andere.
Vraag me niet welke mijn voorkeur heeft, want dat zijn er meerdere. Het ligt er ook aan wat voor kaartje ik nodig heb. 
Maar zonder de andere blokken tekort te doen, laat ik jullie vandaag twee kaartjes zien uit het 
stansblok Roses.





Bij beide kaarten heb ik als basis wit cardstock genomen.
Voor de vierkante een 15 bij 15 cm en voor de rechthoekige een 16 bij 11 cm.
Het mooie van deze blokken is dat er op elk blad ook een voorbeeld staat hoe de kaart en uit komt te zien. Ik heb dat deze ronde ook precies zo aangehouden.
Wel heb ik alle plaatjes toen ik ze uitgedrukt had, met een vijl bewerkt om de puntjes er van af te 
halen.

 

De enige toevoeging die ik heb gedaan is de vlinder op beide kaarten.
Studio Light heeft prachtige stansen uitgebracht waaronder deze vlinders.
Ik heb ze twee keer gestanst. Een keer uit wit cardstock en een keer uit een bijpassende kleur.
Bij de pas uitgekomen paperpads zit een blokje met unikleuren. Dat is helemaal top, want dan heb je altijd een bijpassende kleur bij je kaart.  

 

Hier nog een close up van de zijkanten. Dit om te laten zien dat er zelfs de kleinste details is gedacht.
Je hebt eigenlijk niets anders meer nodig.

Ik ben blij met deze blokken. Ik hoop dat jullie er net zoveel plezier van hebben als ik.

Tot mijn volgende kaart maar weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...