zaterdag 19 december 2015

Kaartje voor het Copic Marker Benelux Blog.


Hallo allemaal,

Het is bijna Kerstmis. Al mijn kaarten zijn al de deur uit. Dus we gaan weer eens aan wat andere thema kaarten beginnen. Ook weer leuk, maar blijf wel een fan van het thema winter en feestdagen.
Ik heb er dan toch maar weer eentje gemaakt.

De basis is een DDBD shape art mal Vierkant Ornament omgetrokken op kraft. Met daarop wit cardstock  en daarna Designpapier. Merk weet ik niet meer, komt uit mijn oude doos.


Het afdrukje is van Wee en heet Berry.
De kleuren die ik gebruikt heb zijn:

Huid: E000-E00-E04-E11-E21-R20
Haar: E71-E74-E59-E49
Kleding: G21-G40-G85- G82-G94-G94
R22-R35-R39
Poes: E44-E43-E41-R20
Besjes: R24-R32-R35-R59



De oorwarmers en de randjes langs de laarsjes heb ik beplakt met Foam clay balletjes. 


Rechts een mooi bloemenrandje met twee kraft takjes.


Aan de andere kant een weelderige dubbele strik met bedel eraan.

Tot de volgende keer.



2 opmerkingen:

  1. Je hebt dit lieve plaatje schitterend afgewerkt met die foamclay, Marianne ! Prachtig resultaat! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...