zondag 22 november 2015

Dutch Swing Card Romance




Goedemorgen allemaal,

Volgende week ligt de nieuwe Dutch Swing Card Romance in de winkels. Laat ik nu fan zijn van deze swing kaarten. 
En ze zijn zo makkelijk te maken. Je tekent de mal om op je cardstock en snijdt de kaart en het middengedeelte. Daarna over de aangegeven lijnen rillen. Dat kan op je scorpal of langs een liniaal.
Maak wel scherpe vouwen, dan blijft hij het mooiste staan.

Daarna trek je de oplegstukken om op  Designpapier en snijd of knip die uit.
Ik heb gekozen voor designpapier van Studio Light uit de serie Sweet Winter Memories.
Hiervan heb ik de voor en de achterkant van gebruikt.

Alle randen heb ik bewerkt met disstressinkt en daarna op de kaart geplakt.
Hier en daar een stempel gezet met twee verschillende clearstamps van Bits & Pieces van Crealies.


Over het middengedeelte heb ik een gaaslint geplakt met een blauw lint.
Daarop een doily en een jute ster.


Het afdrukje is van Wildrose en dat heb ik ingekleurd met copic Markers.
De mutsjes en sokken heb ik afgemaakt met witte foamclay.
Rond het afdrukje ook wat gestempeld met een stippenstempel uit de Bits & Pieces serie van Crealies,
Daarna het afdrukje gestanst met een ovaal van Spelbinders en gemat op de scalloped ovaal van SP.
Het geheel op de doily en ster geplakt met foam tape. Zo krijg je wat diepte in je kaart.


Een swirl aan de linkerkant met daarop een ijsster en wat roosjes.


Aan de rechterkant een dubbele strik met brad.


Toen de rest van de kaart aangekleed. Op de rechterkant wat sterren gestanst en op de uiteinden een kerstboom die ik eerst wat modpodge dimensional magic gedaan en daarna sneeuwvlokken erop gedaan. Dit laten drogen en dan op de kaart geplakt.

Dit is de mal die ik heb gebruikt:


Ik ga vast kaarten van jullie hiermee zien op Facebook, want het is echt een leuke mal om kaarten mee te maken.

3 opmerkingen:

  1. Wat een gave kaart zeg! Dit stencil kende ik nog niet, gaat zeker op mijn wensenlijstje.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig model, prachtige kleuren en superlief plaatje ! Alles past perfect bij elkaar! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi marianne
    wat een geweldig model en zo mooi uitgewerkt, echt om van te genieten als blogger
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...