woensdag 21 oktober 2015

Sneeuwbol



Eind van de maand ligt de nieuwe collectie van DDBD weer in de winkels.
Als DT lid heb je het voorrecht er al mee te mogen spelen. En aangezien ik herfstvakantie heb,
verveel ik me geen moment.

Toen ik deze sneeuwbol zag, wist ik meteen wat ik ermee wilde maken.
Als kind vond ik de sneeuwbollen al gaaf. Dus wilde ik er ook een echte sneeuwbol mee maken.
De basis heb ik overgetrokken op gespikkeld wit Kraft.
En daarna het bovenste (bol) gedeelte nogmaals langs de buitenkant en langs de binnenrand omgetrokken en uitgeknipt. Het binnen gedeelte heb ik eruit gesneden.
 De mal nogmaals op een stuk Mica (plastic) gelegd om het raam mee te maken.
Het mica vastgeplakt op het losse bovengedeelte en toen een rand foam erop geplakt.
Zorg dat het foam goed aansluit anders loopt je vulling er uit.

Op de basis een stuk Designpapier geplakt. Met daarop mijn afdrukje. In dit geval een afdrukje van Wee en heet Oak Tree Girl. Ze is ingekleurd met Copic markers.
Toen heb ik mijn raampje op de basis gelegd en een klein stukje opengehouden dmv mijn vinger.
Daar heb ik de sneeuwballetjes door laten lopen en toen dichtgeplakt.


Hier kun je het beter zien. Met liquid perls stipjes gezet en lang het raampje met stickles een randje gezet.


De onderkant beplakt met DP , in dit geval een stukje uit de Studio Light serie Sweet Winter Season.
Het label komt uit de andere lijn Sweet Winter Memories.
Nog wat bloemen erbij en een bolletjes lintje.


Bovenaan nog een mooie dubbele strik met een paar belletjes.

Ik hoop dat jullie inspiratie krijgen van mijn sneeuwbolletje en ik zou het leuk vinden om er veel te gaan zien.

Dit is de Dutch Doobadoo Card Art mal.
art nr. 470.713.591


5 opmerkingen:

  1. Ik vind 'm super leuk Marianne, ga misschien ook wel een poging wagen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is gaaf.........
    Nu nog wachten en dan.....Aan de slag.
    Mooi voorbeeld.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Marianne this is absolutely gorgeous. So sweet and pretty
    hugs
    Mandy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel bijzondere kaart Marianne.
    Wat een super mooie creatie !!
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi marianne
    wat een geweldig mooie en leuke kaart en zeker met zo schutgedeelte ziet het er geweldig uit!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...