woensdag 17 juni 2015

Sand between my Toes


Hoi lieve allemaal,

Ik heb nog maar een kaartje gemaakt met de Dutch Doobadoo label mal. 
Deze heb ik aangekleed met papier van Studio Light. 
Hierop heb ik een stempel gezet uit een Maritiem vel van Viva.
Onder het papier heb ik trouwens eens nog een doily en een strook jute geplakt.


Daarna heb ik van touw een vlecht gemaakt en die langs een groot deel van de rand geplakt.


Het afdrukje is van Bildmalarna en dat heb ik ingekleurd met Distressinkt en daarna uitgeknipt.


Onder het afdrukje heb ik een strookje wondgaas geplakt dat ik met distressinkt bruin heb gemaakt.
Aan de andere kant wat uitgeplozen touw.
Ook alle plaatjes komen of uit het stansblok van Studio Light Summer at the beach of uit het Stans Label vel van Summer at the Beach.


Bovenaan een dubbele strik met daaraan een bedel. 

Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt:

  


2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke tag Marianne.
    Gave materialen heb je hiervoor gebruikt.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat ziet dit er supergaaf uit, erg mooi en vol inspiratie voor mij als leek hihi de studiovel/boekje heb ik gelukkig al nu nog een matrasje erbij vinden en kan ik aan de slag zo leuk met al die bijzonder mooie details!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...