woensdag 22 oktober 2014

Snowstar



Goedemorgen allemaal, 

Vandaag laat ik jullie de snowstar zien. 
Ik heb de grootste maat snowstar omgetrokken op Kraft.
Daarna 1 maatje kleiner op Designpapier. De volgende maat weer op kraft en weer een maatje kleiner weer op Designpapier.
Wel heb ik op mijn mal op 1 punt een kruisje gezet en dit kruisje ook op het papier gezet. Zo kan je duidelijk zien welke er op elkaar geplaatst moeten worden. Anders heb je kans dat ze niet passen.

Daarna een postcard gemaakt uit Designpapier en de tekst erop gestempeld. Als afwerking bewerkt met Frantage.  Dat zijn die stippeltjes wit goud en blauw.  Toen de postcard met een stukje wondgaas en een kantje en de snowsterrand op de kaart bevestigd.


Mijn afdrukje heb ik ingekleurd met sennelier en daarna uitgeknipt en op de rand van de postcard geplakt.


Daarna aangekleed met nog meer snowsterren en blaadjes en bloemen.


Onderaan heb ik ook een snowstar geplakt met een label met witte tekst. Zo leuk dat die witte tekst heeft, dat komt op winterse kaarten heel mooi uit.

Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:




6 opmerkingen:


  1. Hoi Marianne,

    Wat een onwijs schitterende kaart,
    echt heel erg gaaf gemaakt ☺

    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige sneeuwster!

    Ik vind hem geweldig!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi marianne
    wat een creatie zo mooi en fijntjes zoiets staat met kerst prachtig in huis!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie .Top prachtige kleuren en heel mooi verwerkt.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart.Prachtige kleuren.Mooi geheel.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...