maandag 17 februari 2014

Dutch Magnolia Lovers #75 Alles Mag


Hoi hoi allemaal,

Vandaag gaat de nieuwe challenge bij Dutch Magnolia Lovers van start.

Team A is aan de beurt en de opdracht is:

Alles Mag.
(anything goes)

Voor de random winnaar is er weer een leuke prijs, beschikbaar gesteld door:


een stempel uit de Lost and Found collectie.


Als je de voorbeelden van de andere DT leden wilt zien, klik je hier.

Zelf heb ik een shape mal gebruikt om een vrolijke verjaardagskaart te maken.


Het afdrukje is ingekleurd met Distressinktmarkers en pads.
Het papier is van Janneke Brinkman.


De lieve vlaggetjes zijn van Whimpsy en staan wel erg leuk op een felicitatiekaart.


In het hart (ik weet niet van welk merk, het was een cadeautje) nog wat bloemetjes geplakt.

Ik zou zeggen doe gezellig mee allemaal.




4 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne wat een mooie vrolijke kaart heb je gemaakt met prachtige details prachtig.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart zeg!!! Supermooi ingekleurd ook. Alleen is volgens mij de vlaggetjes-stans van La La land Crafts... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw Marianne wat een schat van een kaart laat je ons weer zien echt een cutie.lekker roze ben ik zó gek op.
    Het hart is super moooi en die nieuwe doohickey van Magnolia ook.

    lieve groetjes Nit@

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gossie wat heb je er weer een schatje van gemaakt, met al die mooie stansen erop
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...