woensdag 15 mei 2013

Note book



Hoi hoi allemaal,

Dit leuke blokje hadden jullie nog  van me tegoed. Hij heeft al wel op het blog van Kreja Teja gestaan, maar nog niet hier. En dat terwijl ik het zelf best een geslaagde creatie vind. 

De omslag is kant en klaar gekocht op een beurs en die heb ik aangekleed met lila cardstock en DP van Maja Design een groot vel en de rest komt uit de paperpad : Vintage Spring Basics.
Over het DP heb is een nieuwe Doohickey van Magnolia gebruikt en de vlinderrand komt van het vel Maja af. Over het midden een rechthoekig stuk DP eveneens op cardstock gedaan. Alle randjes bewerkt met distressinkt.
De maanden zitten op een velletje en die heb ik gemat op cardstock.
Nog twee bloemetjes gemaakt met een doohickey van Magnolia en de vlinders zijn uitgeknipt uit de restanten van het vel. Daarna bewerkt met paperglace, daar gaan ze zo mooi van glanzen.


De stempel is van Saturated Canary en heet: Geekin'It.
Ik heb haar ingekleurd met distressmarkers en Twinkling H20's.
Daarna als een tag gesneden en gemat op cardstock.
Bovenin met de gaatjestang een gaatje en ringetje in gedaan met lint en strik.
De letters zijn van het Alfabet van Tim Holz. De letters heb ik bewerkt met paper glaze.


Blokje erin geplakt. De voorkant uiteraard ook bewerkt met een ponsrand gemaakt met een pons van Martha Stewart. Daarboven zit een randje tekst die komt uit de paperpad.
Aan de andere kant heb ik een vakje gemaakt met DP uit de pad, vlinderrand van het grote vel en de tags komen weer uit de paperpad.
De vlinders uitgeknipt en bewerkt met paperglace.

Ik wil jullie allemaal nog hartelijk bedanken voor de leuke reacties op mijn nieuwe DT schap. Het doet een mens goed te lezen, dat je werk zo gewaardeerd wordt. 

13 opmerkingen:

  1. This is brilliant, Marianne....would love to make something like this for my niece, a teacher!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een cutie !! Echt een prachtige notebookje met mooi kant n prachtige kleurn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er weer mooi uit Marianne!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie!

    Groetjes
    Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die kleurtjes en alle details, wat is dit toch weer prachtig Marianne!!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat schitterend gemaakt Marianne.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wauw wat is die gaaf zeg en die kleuren zijn zoooo mooie


    liefs Dili

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk genoten van je mooie kaart hoor!

    Warme groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ziet je note book er weer geweldig mooi uit Marianne mooie details verwerkt en het plaatje zo mooi gekleurd prachtig.


    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat super mooi gemaakt in zachte kleuren en prachtige details.
    groetjes An

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schattige note bookje.
    Erg leuk gemaakt.
    Ik vind het plaatje erg leuk.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...