donderdag 17 maart 2011

Tilda with Butterfly

Hallo allemaal,
Wat dachten jullie toen je deze kaart zagen; ik zit op een verkeerd blog??
Nee hoor, ik ben eens uit mijn comfortzone geklommen en eens met heel andere kleuren en papier aan de gang gegaan. En zie het resultaat.
Heel blij was ik met het afdrukje van Tilda uit de nieuwste Magnolia serie dat Suze me stuurde.Nog ontzettend bedankt Suze! Ik kan er nog steeds niet aankomen. Heb ze nu wel besteld hoor.



Tilda is ingekleurd met distressinktpads. Pff wat heb ik zitten stoeien met de plooien in haar jurkje.
Ik heb haar met mijn nieuwe nestabiletie uitgestanst. Verder heb ik ook ander papier gebruikt. Het rose papier en en wit/rose papier is van Papermania. Deze kleuren vond ik het mooist bij het afdrukje passen.
De zwart gebloemde achtergrond is van Maja Design.
Het zwarte kant komt van de markt. Hier heb ik hotfix pareltjes opgeplakt.
Dubbele rose strik met bloemhart en kettinkje maken het voor mij zo af.
 Maar meer ruimte had ik ook niet haha.

Recept:
  • zwart en rose cardstock
  • designpapier van Maja design en Papermania
  • stempel Magnolia
  • Nestabiletie: Spelbinder label 10
  • zwart kant en rose lint : markt
  • hotfixpareltjes
  • zwarte en rose bloemen
  • sleutel bedel : beurs Zwolle
  • distress inktpads
Deze kaart doet mee bij:



27 opmerkingen:

  1. Wow what a beautiful layout! I love the rich colors. You put so much into your cards you know you could never sell it for what its worth! Wonderful!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele andere kleuren inderdaad, maar niet minder mooi hoor. Ik vind 'm super!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marianne,ik ben er helemaal weg van,tja ik hou nou eenmaal van de felere en hardere kleuren,was je nog niet opgvallen zeker hihi
    Super!!!
    Ik zal nog eens op mijn gemakkie kijken hoe ik dat met die 2 digi's gedaan hebt,ik weet het wel,maar de benaming he en dan stuur ik van de week wel even een mailtje.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig!! wat een juweeltje deze kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. was ist das wieder für eine bezaubernde Tilda....die Karte ist ein kleines Kunstwerk, die Coloration und Gestalten passen in allem überein

    VG
    Lissy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oooh deze is ook weer prachtig!!
    Deze kleurtjes doen het prima hoor!!

    enneh...dat krimpy dinky spul heb ik een beetje ruw gemaakt met een stukje schuurpapier en daarna met de derwentjes erop gekleurd.
    Ik hoe het ook niet in de oven maar met de heattool gaat het ook prima!

    Lieve groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marianne,
    Wat een beauty is het geworden, ja wat kan je soms zitten worstelen met het inkleuren voordat het je naar de zin is.
    Maar het is je, zoals altijd, weer goed gelukt.
    Succes met de challenge.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauw wat een mooi kaartje zeg en prachtig ingekleurd!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooi weer Marianne, je resultaast kleurwerk is prachtig.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marianne,
    allereerst bedankt voor je lieve reactie en nu over jouw kaart ik vind hem geweldig mooi en ook die plooien zijn erg goed gelukt. Toch wel super die kleuren zwart met roze.
    lieve groeten jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marianne,
    Wat een supper mooie kaart is het geworden, idd wat kan je soms zitten worstelen met het inkleuren voordat het je naar de zin is.
    Succes met de challenge.
    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig mooi kaartje is het geworden. Ik vind de kleuren geweldig. En je papier en natuurlijk je stempel is super.
    Ik hoop dat hij snel te koop is. Heb hem namelijk nog nergens gezien.
    Succes met de challenge.

    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo hey deze kaart knalt echt van het beeldscherm af, wat mooi zeg deze kleuren! Ik vind hem helemaal geweldig. En wat heb je Tilda weer mooi ingekleurd zeg. Heel knap gedaan met de schaduweffecten in haar jurk en haar, ik zit daar nog vaak mee te klungelen als ik met distressinkt kleur.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow this is just gorgeous!!! Just loving your image and the colours, papers and embellishments are all so perfect!!!

    Your blog is just wonderful and your work so adorable!! Thanks for sharing Chanelle xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wauw je hebt er weer een prachtige creatie van gemaakt!! Tilda is ook echt schitterend ingekleurd!
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik moest inderdaad even kijken of ik goed zat, je stijl herkende ik meteen wel, deze kleuren zijn niet je gebruikelijke maar wel super mooi! Ook geweldig gekleurd!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi,

    Oooohhhhh wat is ie mooi!!!! Ik vind het écht een práchtig kaartje!!! Je plooitjes zijn toch heel goed gelukt!!!!! Het is echt een bjoetie hoor!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het is inderdaad een heel mooi kaartje geworden! Mooie kleuren!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie kaart!! Ik hou wel van wat fellere kleuren. Het afdrukje is erg mooi ingekleurd!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Marianne!:) You are so lucky to have this gorgeous stamp already! I'm green with envy:)) I've barely placed the order at Crafts you love.
    Anyways, you've done justice to this gorgeous stamp: colored her magnificently. Love the black lace; it confers some extra elegance to this gorgeous card!
    All in all, love it!
    PS. Thanks for letting me know when I win:)I follow the challenges at Feline Playful, but somehow I've missed it; but mostly they write my name in so many ways I really have a hard time finding me:))
    Hugs and have a great evening!
    Iulia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hi sweetie!
    this card is absolutely pretty love the colors and the details
    your coloration is stunning too!
    hugs, Alberto

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, wat een geweldig mooie kaart. Heerlijk die kleuren en wat is Tilda weer mooi ingekleurd. Superrrr gewoon.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Jouw stijl pik ik overal tussen uit Marianne!!!
    Schitterend heb je dit kaartje weer gemaakt...dikke tien voor jou!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow, your card is gorgeous, Marianne, just love the papers and sweet image!
    Hugs Tab xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oohh wat heb je er een schattige kaart van gemaakt Marianne,het is weer eens iets anders in deze kleurtjes maar even goed Prachtig.

    lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Schitterende kaart Marianne,leuke stempel,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. A really beautiful card. Your colouring is perfect. It's so cute!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...