dinsdag 16 november 2010

Hoi allemaal

Het is al weer een tijdje geleden dat ik een berichtje plaatste.
Toch heb ik niet stilgezeten vwb het kaarten maken en freubelen.
Maar omdat het nu toch al weer zo'n 6 weken geleden is dat ik mijn blog startte en nog niet het idee heb dat iemand mijn blog bezoekt, valt ook de motivatie weg om iets te plaatsen.
Dus... als je een kijkje bij mij neemt, laat een klein berichtje achter zodat ik kan zien of er iemand gekeken heeft naar mijn creaties.
Ik zal dat zelf ook meer gaan doen, ik bedoel een berichtje achterlaten en dan ook jullie uitnodigen om eens bij mij te kijken.
Zelf krijg ik veel inspiratie van alle blogs waar ik kijk.
Wat worden er in Nederland maar ook daarbuiten veel kaarten en andere freubels gemaakt.
Vorige week ben ik op de Krea Doe in Utrecht geweest en daar een paar leuke stempels gekocht.
Ook heb ik voor het eerst digitale stempels aangeschaft, omdat ik deze maar niet kon vinden op de markten waar ik ben gaan snuffelen.
Het enige nadeel van digitaal is dat ik dan alleen maar kan inkleuren met copics, want mijn papier voor distressink gaat volgens mij niet goed door de computer.

Als eerste hier een kerstkaart met een magnoliastempel Santa.
gekocht bij de Magnoliastand op de Krea Doe.


De stempel in ingekleurd met distressinkt.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...