maandag 15 augustus 2016

Geniet van deze dag.

Hallo allemaal

Na een heerlijke vakantie dan hier weer een kaartje van mij dat ik gemaakt heb voor het Copic Marker Benelux blog. 


Maar nu over dit kaartje.
Momenteel ben ik weg van het inkleuren van florals. En deze wild rose vond ik direkt bij het zien helemaal geweldig.
Ik  heb er een soort CAS kaartje van gemaakt.


Ook eens gewerkt met meerdere kleuren in het bloemblad. Dat geeft weer een heel ander effect.

De kleuren die ik gebruikt heb voor de bloem zijn:
R56-81-85 en RV000
Voor de groene kleuren heb ik gebruikt:
YG 97-95-91 en G40

Daarna het afdrukje gestanst en gemat op lichtroze cardstock.
Dit geheel met foam om een kaart geplakt.


Daarna twee labels gesneden. Zoals je ziet heb ik ze ongelijk gemaakt vwb de grootte. Dat vond ik leuker. In beide twee ringetjes gemaakt en hier een lintje door geregen. De randen heb ik natuurlijk daarvoor als bewerkt met distressinkt.
De stempel erop en het geheel met wat dikker foam over de kaart geplakt.



2 opmerkingen:

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...