zaterdag 25 juni 2016

Beautiful Flowers


Goedemorgen bloglezers.

Vandaag laat ik jullie een kaart zien met diverse producten die allemaal zijn uitgekomen in de Beautiful Flower lijn van Studio Light.
Als basis heb ik een rechthoekige kaart genomen. Daarop heb ik een effen kleur geplakt.
Dit heb ik genomen uit het nieuwe Paper blok met alleen maar effen kleurtjes. 
Daarop weer een wit stukje cardstock zodat het mooie blauwe scrappapier nog beter uitkomt.
Ik heb als designpapier het vel Scrap BF 01 gebruikt.
Ik heb natuurlijk wel gezorgd dat ik het mooiste gedeelte met de bloemen op de kaart kreeg.
Daarna heb ik een gedeelte van een blad uit het blokje PPBF 33 gesneden en hier een rand aan geponst.
Dit heb ik op de kaart geplakt en daar gelijk een lintje over geplakt, Uit datzelfde papier heb ik dan ook nog een ovaal gestanst, als een soort Doily die ik half onder de stans uit heb laten komen.
Dan is je basis klaar en is het de beurt aan het plaatje en de stans.


Ik heb het schitterende frame (snijmal BF 04) gestanst uit wit Cardstock
Hierachter zit een ovaal plaatje uit dezelfde serie en precies de maat die in het frame past.
Het plaatje komt uit het vel SLStap BF 1371.
Bovenaan de stans zit een bloem. Hiervan kun je de blaadjes iets omhoog zetten, waardoor je nog meer diepte maakt.


Daarna de vlinders (snijmal BF01) twee keer gestanst. Eén keer uit wit cardstock en een keer uit designpapier. (blokje PPBF 33)
Ik heb de twee vlinders op elkaar geplakt. Dus een witte en een design. Dat geeft een super mooi effect.
Als lijfje heb ik een aantal hotfix steentjes gebruikt. Die heb ik ook op het frame gebruikt en in de hoeken bovenaan.

Ik hoop dat de beschrijving duidelijk was en het jullie inspireert tot mooie eigen creaties die ik vanzelf weer ga zien op de diverse sociale media.

1 opmerking:

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...