maandag 18 januari 2016

Dutch swing card Romantic


Hallo bloglezers,

Vandaag laat ik jullie de nieuwe Dutch Swingcard Romantic zien. Echt een schitterend model met een mooie vorm in het midden.

De basis is wit cardstock. Hierop heb ik de mal omgetrokken en uitgesneden.
Daarna bekleed met Designpapier uit de nieuwe Home & Love serie van Studio Light.
Zoals je kan zien heb ik alle randjes bewerkt met Distressinkt.


Het middengedeelte heb ik aangekleed met een label en 3D tafereeltje uit deze serie.
Eronder een Doily en een strook jute met een kantje. 
Uiteraard mogen een paar bloemetjes met een mooie swirl niet ontbreken. Ook een dubbele strik gemaakt van gaaslint en gewoon lint. Erop een strasssteentje geplakt.

Hier een foto van de linkerzijkant,  Ook hier heb ik wat embellies aangebracht. Dat maakt het geheel toch af.
Ook probeer ik altijd hier eens mooi stukje designpapier te gebruiken. 


Aan de rechterkant hetzelfde en een leuke label geplakt met Speciaal voor jou.
Dit is de mal die ik hiervoor heb gebruikt:



Bedankt voor het langskomen en graag tot mijn volgende post.

7 opmerkingen:

  1. Schitterend exemplaartje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart.
    Heel leuk met de studio light plaatjes.

    Veel Liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig mooie kaart Marianne.
    Prachtig de D.D.D mallen.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is heel romantisch geworden....mooi. En wat zijn (al) die mallen gaaf hè? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is heel romantisch geworden....mooi. En wat zijn (al) die mallen gaaf hè? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gelukkig heb ik de mal al in huis en nu bij het zien van jou prachtige kaart ga ik zeker aan de slag hihi
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...