woensdag 1 april 2015

Dutch Doobadoo Sketch Challenge#3



Daar is dan de 3e Sketch Challenge. We vinden het geweldig te zien dat er zoveel deelnemers zijn elke keer! We zullen gaan werken met een sketch waarbij je altijd als basis een Dutch Shape Art of Dutch Card Art mal nodig hebt.


Natuurlijk hebben de Dutch Doobado meiden er al mooi voorbeelden mee gemaakt om jullie te inspireren.
Als je ze wilt zien, klik dan hier.

Je kunt meedoen met onze challenge tot 30 april 2015 door een foto van je creatie inclusief je naam te plaatsen onderaan dit bericht bij Mr. Linky.

En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na 30 april met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een prijzenpakket.

We hopen dat jullie allemaal mee doen met onze eerste Dutch Doobadoo Challenge. Heel veel succes!

En dit is dan mijn bijdrage aan de challenge.


Ik heb de sketch gedraaid. Omdat dit plaatje mooier uitkwam in de lengte.

De basis is crème cardstock met daarop lila cardstock en DP van Maja Design.
Daarop een stuk crème met DP, waaraan ik een gestanst gedeelte aan heb geplakt.
Ook daaronder vierkant stuk crème cardstock met DP.

De strook van boven naar beneden is ook een rand uit de vel Design papier.

Het plaatje is van Studio Light en deze heb ik gemat op DP en Cardstock. Op de hoekjes heb ik gestanste hoekjes gedaan. 


Een mooie bloementoef allemaal uit mijn voorraad. Gelukkig heb ik ze in alle kleuren. 


Onderaan een dubbele strik. De ene is een opengewerkt lint met daarop een kleinere.
Een plakparel in het midden van de strik haalt het geheel mooi op.


De hearttag is van Magnolia en die heb ik gestanst uit Designpapier. Hier heb ik ook een lintje aan vastgemaakt met een bedel en wat kralen.
Op de halve gestanste doily heb ik met een parelpen stipjes op de kruispunten gezet.

Ik hoop dat er weer velen van jullie mee gaan doen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...