maandag 9 maart 2015

To the ends of the Earth..


Hoi allemaal,

Dit is wel een heel andere kaart dan jullie van me gewend zijn.  Maar ik heb op de beurs ook wat kleurtje Bister en Brusho aangeschaft.
Dat zijn pigment poeders die je op papier strooit en daar spray je water over. Dat geeft schitterende achtergronden. Je gebruikt maar heel weinig om dit resultaat te krijgen.

Bij deze kaart heb ik de kleur zwart gebruikt. Toen het resultaat naar mijn zin was, gedroogd met de heatgun en daarna gestempeld.


De All Stars zijn een stempel van Deep Red en die heb ik ingekleurd  met distressinkt.
Daarna op de zijkanten de crackle stempel van Kaiserkraft.


Ook de twee vlinders zijn van Kaiserkraft en ook die heb ik ingekleurd met distressinkt.

De twee tekststempels zijn van Scrapberry. Die kwam ik ook tegen op de beurs passen goed bij deze kaart.

Nou ik ben eigenlijk wel heeeel benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik vond het in ieder geval heel leuk om mee te experimenteren. Er zullen er vast nog meer volgen.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...