zaterdag 22 november 2014

All I want for Christmas




Hoi hoi allemaal,

Gisteren kwam de nieuwe collectie van DDBD bij me binnen. Dan heb ik altijd zo veel zin om er mee aan de slag te gaan.
Deze mal vind ik super. Mooie vorm. Ik heb er een dubbele kaart mee gemaakt.
Dat heb ik gedaan door deze om te trekken op een stuk cardstock van 16 bij 30 cm.
Toen ik de eerste had overgetrokken, heb ik de mal naar onderen verplaatst, maar hem een stukje laten overlappen bij de eerste. Zo kon ik hem uitknippen en blijft hij in het midden aan twee stukjes aan elkaar zitten.


Toen een maatje kleiner uit rood geknipt en het DP is van Studio Light. Ik vind het een praachtige lijn.
Toen de mooie vierkante Noor mal gestanst en daarop het afdrukje met foam geplakt.
Langs de randjes een beetje gesso gedaan. Dit geheel met een wondgaasje en wat raffia op de kaart geplakt.


Het afdrukje is van Bildmalarna en ingekleurd met L'aquarelle van Sennelier.
Gestanst met een cirkel en toen hij nog in de stans zat, de randjes met distresinkt bewerkt en wat hulst gestempeld.


De kerstboompjes gestanst uit kraft en bewerkt met gesso. De kerstballetjes zijn hotfix steentjes en twee strikjes als piek.


Aan de andere kant een klein hekje met gesso en natuurlijk kunnen de bloemen niet ontbreken.
De witte balletjes komen van een grote tak die ik gekocht heb, en waar ik elke keer een klein stukje uirknip.


En zo ziet de binnenkant eruit. In dezelfde stijl als de voorkant.

Dit was het voor vandaag, maar er komen nog meer leuke dingen aan, heb zoveel ideetjes in mijn hoofd. Dus ik zou zeggen tot snel. Nu allemaal vast een heel fijn weekend.

Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb:







5 opmerkingen:

  1. Hallo Marianne,
    Ik zag je kaartje op fb en ben maar gelijk een kijkje komen nemen ...wat een prachtkaartje weer ... de kleurtjes zijn subliem en wat een afwerking weer ... Super ... Het rondje rond de stempel vind ik ook een schitterend ideetje ..
    Groetjes, fijne dag, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje, en mooie kleuren
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. deze kaart vind ik super gaaf!!!
    de kleuren, de details, het maakt het kaartje compleet!!!!!!!!

    Tine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat 'n superlief kerstkaartje! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...