donderdag 30 oktober 2014

Flessenhanger Merry Christmas



Hoi hoi allemaal,

De feestdagen zijn alweer in het zicht. En hebben jullie dat nu ook? Uitgenodigd voor een hapje en een drankje. Je wilt dan wat meenemen voor de gastvrouw of gastheer. Een flesje wijn. Maar dan mis ik toch een persoonlijk tintje.
En daar is de flessenhanger dan uitermate geschikt voor. Zo krijgt je fles toch een persoonlijk tintje.

Ik heb de hanger omgetrokken op kraft en daar een Design papiertje opgeplakt. De randen bewerkt met wat gesso om het winterse sfeertje te creëren.


De klok gestanst en deze geplakt op een stukje ribkarton.
Het plaatje van Bildmalarna ingekleurd met Sennelier en hier en daar wat liquid sneeuw gebruikt.
De rand met de tekst heb ik gesneden met de cameo en die erop geplakt.


De rozet heb ik gemaakt van een stukje kant waar ik langs de bovenkant een draadje door geregen heb en dat aangetrokken. Met de mooie rozet als resultaat.
 Wat bloemetjes erop en je hebt een mooi stukje versiering.

De label art Winter gebruikt met een toepasselijke tekst.

Dit zijn de materialen die ik gebruikt heb;

  


1 opmerking:

  1. Oh wow Marianne, this is fabulous. A beautifully embellished bottle.
    Enjoy the rest of your week.
    Hugs Sharon. x

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...