zaterdag 13 september 2014

Mannenkaart





Hallo allemaal,

hebben jullie ook zo'n moeite met mannenkaarten?? Nou ik wel. Maar ik moet zeggen tegenwoordig wordt het je wel een stuk makkelijker gemaakt met papier en stansen en embellisment in mannenstijl.
Deze kaart kwam dan ook eigenlijk super makkelijk tot stand.

Als basis heb ik kraft genomen met daarop eerst zwart cardstock en DP van Studio Light. Die hebben een prachtige lijn met stoer papier.
Daarop weer een stuk kraft met zwart en DP. Zo de basis is klaar.
Toen een vintage man van Pinterest geplukt en geprint. Gestanst en gemat  en toen aangekleed met Dutch Doobadoo Paperart de brillen, hoeden en snorren. Ik vind het té grappig.



Ik heb de paperart wel bewerkt met Frantage om te nog net iets meer op te leuken.
Achter het afdrukje de gearcirkel van Joy.


Onderaan weer een strook kraft even breed als je kaart met daarop weer zwart en DP.
Een kant en klaar Label van DDBD gemat op zwart Cardstock en een paar losse gears bewerkt met frantage.
Ook de hoedjes zijn uit hetzelfde velletje Paperart.
Aan de zijkanten nog stipjes gezet met de perlenpen.

Dit zijn de materialen die ik heb gebruikt:

                                       art. nr. 472.950.002                            art.nr.  470.007.002


2 opmerkingen:

  1. Ik vind hem prachtig Marianne...ik heb toevallig van de week ook een mannenkaart met de Paperart gemaakt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi marianne
    nou ik vind je kaart geweldig geslaagd grappig en toch stoer
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...