maandag 15 juli 2013

Komt wel goed schatje...


Hoi hoi allemaal,

Vandaag een kaartje voor iemand die even een opkikkertje nodig heeft.
Het is een My-Besties ingekleurd met Copics.
Als basis lichtblauw en wit cardstock gebruikt. Het DP is van Kaiserkraft.
Aan de kant een dubbele rand geponst met een pons van Martha Stewart.
Daarover mooi blauw lint met rozen. Ooit eens gekocht bij de winkel met de A.
De doily heb ik gekregen van iemand, maar dat is volgens mij een mal.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met copics en daarna gestanst met de ovaal van SP en gemat op de scalopped ovaal van SP.
Een stukje wondgaas eronder en wat strass langs de rand.


Mijn bloementoef en een klein flesje waar ik wat kraaltjes in heb gedaan.
Als afwerking wat kralen.


En als tekst: Komt wel goed schatje.
Dit is heel toepasselijk voor het doel van deze kaart.

Dan wil ik jullie laten weten dat ik vanaf vandaag een nieuwe FB pagina heb aangemaakt voor al mijn creaties en kaarten.
Zou het leuk vinden als jullie daar ook gezellig langskwamen.



Geniet allemaal nog van het mooie weer en tot het volgende bericht.

15 opmerkingen:

  1. Wat een lieve maar ook een schitterende kaart
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker weten dat het wel goed gaat komen, welke ziek zou van dit moois niet spontaan beter van worden???

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje
    Wat een super mooie kleuren
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. komt zeker wel goed met dit schatje, wat is het weer een plaatje, helemaal leuk en schattig die toef met kralen en dat kleine flesje erbij, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het ook een schattig kaartje! De zieke knapt hier vast van op!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super fleurig kaartje Marianne, heel mooi!
    Groetjes van Sjakkie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja wat is deze leuk hè Marianne met die schattige pantoffeltjes! Een hele mooie beterschaps kaart om te krijgen, daar vrolijk je meteen weer van op. Hele mooie kaart!!! Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow Marianne, weer zo'n prachtig kaartje. wat een leuk afdrukje, en wat een mooie kleuren heb je gebruikt! Super vind ik t flesje met kraaltjes. Toppertje! Oh ja wat ik ook leuk vind is dat jij regelmatig iets gebruikt uit de winkel met de A, zo zie je maar weer dat ze daar best leuke dingen hebben voor weinig! het is immers allemaal al duur genoeg! groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart Marianne, alles prachtig op elkaar afgestemd.

    liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow, wat een geweldig mooie kaart!
    liefs Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. schitterende kaart! en die doily is inderdaad een mal. een mal van Marianne Design...LR0168.
    succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lief kaart Marianne en wat een leuke details!
    Liefs, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schattig kaartje.
    Heel erg leuk gemaakt
    en het plaatje is ook leuk.

    Veel liefs Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eine wunderschöne Karte und so gut koloriert.
    Liebe Grüsse, Ulla

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...