zondag 1 januari 2012

Tilda with cozy Heart


Hallo lieve bloggers,

Als jullie dit berichtje te zien krijgen, ben ik heerlijk op vakantie in Frankrijk en staan we in de sneeuw.
Dus vanuit de bergen allemaal een Geweldig, Spetterend, Gezond, Liefdevol en vooral Creatief  2012!
Ik wilde het jaar maar eens beginnen met en hanger vol liefde voor alle mensen die zo trouw mijn blog lezen en volgen. Want wat geniet ik toch van al jullie berichtjes. Zo leuk om ze telkens te lezen.

Maar goed de hanger. Ik ben begonnen met de mallen van Cheery Lynn.
De onderste basis is gemaakt met het schitterende papier van Fabscrap. Daarop de hartjes mal uit roze cardstock. Deze heb ik er een beetje scheeft opgeplakt.


Het afdrukje uitgestanst met een ovaal van Spelbinder en gemat op de scalloped ovaal van SP.
Onder het afdrukje een hart doily en een stukje wondgaas.
Dit geheel op het hart geplakt met foam om wat diepte te krijgen. Op het hart heb ik ook nog een stukje roze kant geplakt.
Toen twee swirls gemaakt met de doohickey van Magnolia en ook de bloem is van Magnolia met een roos erop.
De schitterende metalen vlinder komt bij Wild Orchid Crafts vandaan eveneens het bronzen hartje met vleugels aan de strik.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met distressinkt en daarna bewerkt met roze en witte stickles.
De gestempelde rand is een boarderstempel van Magnolia.


Het tweede hart is gemaakt van roze cardstock met daarop de hartjes doily van het Fabscrappapier.
Daarna heb ik het hart volgeplakt met bloemen.


Het laatste kleine hartje is van DP met een roze hartjes doily.
Hierop de een tekstrolletje met een tekst van Magnolia.

Ik wilde dit jaar dus heel hartelijk beginnen en dat is denk ik wel gelukt.
Omdat ik naar alle waarschijnlijkheid geen internet heb, kan ik ook niet bij jullie reageren, maar probeer dat goed te maken als ik weer thuis ben.




Even twee fotootjes van uit Saint Francois-Longchamp. Voor de kenners onder ons bij de Col de La Madeleine bekend van menig Tour de France wedstrijden.
Er is hier heel veel sneeuw gevallen, alleen jammer dat het zo regent. 



20 opmerkingen:

  1. Gelukkig nieuw jaar Marianne en wat een supercreatie om het nieuwe jaar mee te beginnen,geweldig!
    Geniet van je vakantie!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat super mooi zeg!! Heerlijk al die details en bloemen! Ik hou er echt van.

    Voor jou ook een heel mooi, gezond en creatief 2012!! En geniet lekker van je vakantie.

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wow Marianne wat is dit mooi wat een prachthanger zoveel mooie details en ik ben een fan van die klueren super mooi en ik wens je ee gelukkig en gezond 2012 met heel veel creativiteit

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een beeldschone hanger is dit!!!!! Je blijft er naar kijken, geweldig mooi. Ook voor jou een heel mooi jaar Marianne, alle goeds voor 2012.
    Groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marianne

    Voor Jullie allen,alle goeds voor 2012 gewenst.
    Wat een prachtig mooie hanger.
    Echt schitterend.
    Geniet lekker van je Vakantie.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst voor jou ook een heel gelukkig, creatief en vooral gezond nieuwjaar!

    Prachtige hanger heb je gemaakt, superleuke kleurtjes en zulke mooie details. Kortom: schitterend!!!

    Geniet lekker van je vakantie en tot de volgende keer maar weer.

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Marianne,
    Een heel Gelukkig Nieuwjaar en ik hoop dat 2012 je alle goeds van de wereld mag brengen.
    Dat ♥-elijk beginnen is je SUPERS gelukt met al die SCHITTERENDE ♥♥ die je hier laat zien.
    GENIET van je vakantie.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook van mij een heel gezond en gelukkig en creatief 2012 toegewenst.
    En wat een schitterende creatie is dit.
    Fijne vakantie.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dit heb je weer geweldig gemaakt!! schitterende kleurencombinatie.
    je detail zijn weer zo super!!
    fijne vakantie en als ik die foto's zie dan heb je het daar erg mooi....sneeuw..(:
    ennu...zonder botbreken weer thuis komen, hé! (:
    veel plezier.
    de beste wensen voor het nieuwe jaar.

    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi marianne
    dank je dat we hier van mogen genieten,een pracht van een werkstuk en veel plezier daar in de sneeuw!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik begin met de beste wensen voor 2012!!!
    Ik vind je hanger helemaal geweldig Marianne... Zo ook het kaartje wat in de bus viel zaterdag...THNX!!!
    Hopelijk heb je een mooie vakantie met je gezin en zit je straks niet ingesneeuwd:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marianne, wat heb je deze creatie weer schitterend gemaakt. Ik wens je alle goeds voor 2012 en een hele fijne vakantie. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wooowww zeg, wat heb je dat prachtig gemaakt!!!!!!!!!!!!!
    Jij dacht vast: een goed begin is het halve werk, nou, zeer geslaagd hoor!!!
    Wat heerlijk dat je er even tussenuit bent, dat kon je vast wel gebruiken na de drukke kerstdagen.... hoop dat jullie een fijne jaarwisseling hebben gehad en wens je alle goeds, veel liefde en gezondheid toe voor dit nieuwe jaar!!!! En héél veel knutseluurtjes maar dat is ook een beetje eigen belang want dan kunnen wij weer lekker genieten van al het moois wat jij langs laat komen!!!!!!

    groetjes Arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alle goeds voor 2012 !en wat een prachtige kaart heb je gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel gelukkig en gezond 2012 Marianne. Je bent meteen goed begonnen met deze geweldig hanger! Het is super mooi!! Geniet nog van je vakantie, groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Alle goeds en veel gezondheid voor 2012 Marianne. Je bent in ieder geval geweldig van start gegaan. Wat een bjoetie , en wat een hoop mooie details.
    Geniet van je vakantie.
    Groetjes Adrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow wat een prachtige hanger heb je gemaakt!! Veel plezier opreis :)
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige hanger!!

    Geniet van je vakantie! Ik hoop dat de regen achterwege gebleven is.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey sweetie and Happy New Year to you and your loved ones! Well, in the snow or not it's still great to be in France; weather is always capricious there even in summer is too cold. Hope you will be able to get through the snow and reach home. Unfortunately we don't have snow at all at this time, we usually do, so it's so strange. Look at the bright side of things, you can play in the snow (*literally...lol), you get to spend more times with the family and you'll have such an interesting story to tell your nephews over the years:)
    Your wall hanger is absolutely gorgeous, you are so creative; it would have never occured to me to put those hearts so imaginatively. Really awesome, creative and detailed work!
    On a more serious note, hope you guys will be able to get home soon and more important safe. Wish you and your loved ones a healthy and prosperous 2012, full of creativity and beauty!
    Hugs, Iulia

    BeantwoordenVerwijderen
  20. WOW, I just look at your cards and they are all FANTASTIC!!! I absolutely love your colouring, the hair looks real!!! You are very talented and thank you for sharing your amazing talent with us! Hugs, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...