woensdag 14 december 2011

Halo Tilda


Hallo allemaal,
Vandaag laat ik jullie het tweede kaartje zien dat ik gemaakt heb als Gast Designer voor Creative Inspirations. De opdracht was White Wash.
Dat is best even nadenken, terwijl ik er al heel veel in het wit langs heb zien komen en dit heel mooi vindt.
Ik heb een stuk wit cardstock geëmbossed met sneeuwsterren en in het midden een strasje gezet.
Toen het shaker gedeelte gemaakt.
Een creatable van MD gestanst met in het midden een cirkel van SP.
Toen een gelatine blaadje op maat geknipt en achter het frame geplakt. Daarop foam.
Een stempel van het kruidvat met kerstwensen in alle talen gestempeld op een cirkel van SP.
Witte sterretjes ertussen en witte balletjes en het geheel op elkaar geplakt.


De kleur van deze foto is niet geweldig, maar ik wilde de lichtinval zo hebben dat je het ruitje van het gelatineblaadje goed kon zien.
Van Tilda heb ik alleen het gezichtje en armen en voetjes en de haren gekleurd met Copics.
De rest heb ik gekleurd met stickles.

Een strik met twee belletjes en een hulstblaadje eraan. De brad komt van de Xenos.
De Kerstboom is van Memory Box. Wat een mooie mal is dit en zo fijntjes. De boom opgeleukt met hotfixsterretjes en parels.
Als bloem twee Kerststerretjes van MD met als hart een strasje.

Mijn Kerstkaartjes zijn gepost en dus ook deze.
Ik kan nu echt weer dingen maken waar ik gewoon zin in heb. En misschien zijn dat dan ook wel weer kerstkaarten, maar de druk is er af.

Mijn shakerkaartje Let it snow is in de top 3 gekomen bij OLLC.
Ik blijf dat een hele eer vinden.

Ben benieuwd wat jullie van deze vinden.

Deze kaart doet mee bij:
 Totally Tilda: White on White

30 opmerkingen:

  1. Ooohhhh marianne wat weer een beauty zeg!!! Ik wist niet dat ze zulke mooie stempels hadden bij de kruidvat...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marianne,
    Na een SCHITTERENDE paarse kaart (mijn kleur) een JUWEELTJE van een witte kaart (mijn kleur).....nee, ik ben er nu toch achter gekomen dat het niet mijn kleuren zijn, maar je PRACHTIGE kaarten ☺☺☺
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een prachtig kaartje is het weer geworden,wat een leuk idee om gelatine blaadjes te gebruiken!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart, Marianne!! En wat heerlijk dat je klaar bent met de kerstkaarten!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjeempie wat een beauty is dit weer. Zo mooi en stijlvol in het wit. Leuk de strass steentjes in het midden van de sneeuwsterren. Gelatineblaadje!! je moet er maar op komen leuk en origineel en zo heb je een ruitmotief.
    Gefeliciteerd met je top 3 plek en ik denk dat deze ook weer een grote kans maakt.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat is deze weer schitterend geworden...leuk die shakerkaarten...dat doe je prachtig!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem prachtig Marianne.
    Ik ben ook al een paar keer begonnen met alleen wit, alleen komt er altijd op één of andere manier kleur bij.
    maar goede tip met dat gelatineblaadje weer, ga het ook eens proberen als mijn kalenderkaartjes af zijn.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig! Ik hou niet zo van witte kaarten, maar deze is te gek! Ik denk dat ik me straks ook maar weer eens aan een shakerkaart waag, ze zijn wel gaaf!

    Liefs Sanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. O o o wat weer een prachtig kaartje zeg, schitterend!!!!!
    Gefeliciteerd met je top 3 notering!!! Super zeg!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had al verschillende "witte" kaarten voorbij zien komen maar deze is wel heel erg mooi. Echt super.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ooh ik vind hem weer prachtig Marianne, zoo mooi deze shakerkaart!! Echt geweldig met dat wit op wit, dat geeft echt iets speciaals he :)
    Groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Marianne,

    Ik ben gek op wit en vind het dan ook een plaatje!
    Prachtig uitgevoerd.
    En wat een prachtige mal van Memorybox!

    Lieve groetjes Noriko
    www.norikoskaarten.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. ohhhhhh wat een plaatje en wat mooi helemaal in het wit prachtige details in een woord schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beeldschoon Marianne zoals altijd!
    En wat grappig om gelatineblaadjes te gebruiken, gelijk even tussen de andere boodschappen noteren.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig wit kaartje , Marianne !! Leuk gedaan met de shaker-box. Creatieve groetjes van Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi marianne
    wat een geweldig mooie kaart heb je gemaakt, zo gaaf en dat in het wit lijkt mij erg moeilijk:-))
    maar deze is een feest om naar te mogen kijken!
    groetjes...corry

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig mooi kaartje Marianne.
    Echt geweldig mooi in het wit.


    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Marianne!!

    Ik heb al heel wat witte kaarten zitten bekijken, maar eigenlijk konden ze mij niet bekoren.

    Maar de jouwe!!! Prachtig!!! Een echt juweeltje, echt waar!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend zo helemaal in het wit, helemaal mijn smaak!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het is een hele mooie geworden! Lekker winters.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een super mooie kaart en zo chique in al dat wit!! Mooie geembosste achtergrond en leuk gedaan met de shakerbox. Ook een prachtige mal met alle sterretjes! Gefeliciteerd met de top 3 notering! Super leuk voor je!!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wouwwwwwiii deze is mooi!!!! Vooral die kleuren...lol Hahaha nee ik vind deze kaart erg mooi zo in het wit. Prachtig joh.

    Leuk ook dat je deze als guest designer mocht maken. Wouwii wat een eer.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Marianne,

    Ooohhh wat is deze ook weer SUPER schattige geworden!!

    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Nice and useful blog.I am very impressed from your blog.I will share your blog with my friends .Thanks for sharing and keep it up.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Tja, wat denk je zelf dat we ervan vinden?? Een bjoetie natuurlijk weer :-)!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat weer een mooie kaart. Hier hou ik ook van hoor. Heel naturel en stijlvol.

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wow Beautiful creation Marrianne!! Love your shaker card soo pretty and such lovely touches. thankyou for joining us this time over at totally Tilda
    hugs
    Jacqui P x

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wauw wat mooi zeg zo helemaal in het wit.daar zou ik zelf nou nooit opkomen, maar ik vind het een hele mooie uitstraling hebben.
    dat gelatine ruitje geeft ook een heel leuk effect
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat is dit ook een beeldschone kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...