zondag 29 mei 2011

“BUGS or BOYS!”


Hoi allemaal,

Het is weer zondag, dus gaat er een nieuwe challenge van start bij Stamptacular Sunday Challenge.
Deze week is de challenge:


“BUGS or BOYS!”

Dat betent dat je deze week iets  maakt met of een jongensafdrukje of een insect. Maak iets met beiden, dan doet je inzending twee keer mee voor de prijzen.
Maar vergeet niet te stempelen!
Je hebt tot 4 juni 24.00u de tijd om mee te doen.
De prijzen deze week zijn:

PRIZE: $10 Gift Certificate

AND

PRIZE: Winner’s Choice of 3 Digi Images!
 
Inspiratie nodig? Klik dan hier , dan kan je al het moois zien dat het DT team heeft gemaakt.
 
Zelf heb ik een kaart gemaakt met Bugs. De stempel is van Spesch Stamps en heet "I love you not."
 

Het afdrukje heb ik ingekleurd met Copic Markers.
Ook hier heb ik gebruikt van het digitale papier van Raspberry Road en dat op maat geprint.
Ik heb een aantal vragen gehad hierover vandaar nog een keer hoe ik dat doe.
Ik open Word. Daar kies ik invoegen afbeelding.
Dan kies ik het papier dat ik wil gebruiken en voeg die in.
In mijn Word doc. verschijnt nu het papier. Door op de hoek te gaan staan of op een zijkant, kan je het vak groter en kleiner maken. Ik pas het dan aan op het formaat dat ik wil gebruiken.
Ook bijv het kleine vierkant. Heb ik op maat gemaakt en hoef ik alleen nog uit te snijden en dan kan ik het zo gebruiken. Ik hoop dat het zo duidelijk is anders hoor ik het wel.
 
Allemaal een heel fijne zondag verder.
 
 
 

 

22 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Marianne, hele mooie zachte tinten en een super schattige afbeelding, deze heb ik nog nooit gezien! Geweldig gekleurd!
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat een mooi kaartje Marianne.
    Ziet er super uit!

    Liefs mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart!! Super mooie kleuren!!
    En die stempel....wauw!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie pastelkleuren, erg schattig.
    Groetjes Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief afdrukje Marianne,tja sooy maar ik kan niet anders zeggen dan dat je kaartje weer super is!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow wat moooooiiiii.
    Prachtig in deze mooie pastel kleurtjes en alles past weer zo mooi bij elkaar.
    Ik vind het een plaatje Marianne.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oooohhhh het is weer een bjoetie Marianne!!! Prachtig papier en wat is dát een lief afdrukje zeg!!! Ga nu eerst eens googlen voor dat papier want dat is de vorige keer niet gelukt.... en ik vind het héél mooi!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wauww wat is dit een schatje Marianne..!!
    Lieve kleurtjes en de digi wat is zo leukkk..!!!
    Het papier past er weer perfect bij heel mooi.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Marianne, hij is weer schitterend!!! Dat papier ga ik ook eens proberen:-)
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje. De kleuren zijn ook zo mooi bij elkaar.
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg mooi! Ik vind vlinders eigenlijk veel liever dan insecten.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Stunning card,beautiful image and pretty colours :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterend kaartje!! Een prachtige geheel!
    groetejs Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtig, en die stempelafdruk...heel erg mooi.
    ook zo lieve, zachte kleurgebruik,
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Marianne,

    Wat een supermooie kaart!!
    Maar dat blijf ik maar steeds herhalen hihi....
    En ik weet het niet helemaal zeker maar Volendam is kampioen met de handbal geworden..als je zoon hier bij hoort dan hebben jullie vast een gezellig weekend gehad!
    En mocht dat zo zijn dan gefeliciteerd vanaf deze kant!!
    Als het niet zo is dan zijn ze toch nog tweede en dat is toch ook super!!
    Wel jammer dat je zoon dan niet mee kon spelen...Maar er bij zijn is ook al fijn!

    Lieve groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterend kaartje weer Marianne.
    En helemaal duidelijk hoor met het uitprinten van het papier, is erg mooi ook.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is stunning. That is all I can say about this fabulous creation. Gorgeous, gorgeous, gorgeous.
    mwah
    Trace

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een geweldig mooie kaart is het weer geworden Marianne. En wat een lief stempelafdrukje heb je erop gebruikt.
    Lievegroetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  19. was für eine wunderschöne karte, dass Motivist ganz bezaubernd

    liebe Grü?e
    Lissy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. I have come to the conclusion that all your cards are just simple stunning. They always have that little touch that makes you stop and admire them. Hugs from Bron :D

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hey sweetie!
    This is totally adorable! I haven't seen this cute image before but I shall go and take a look on their site- she's lovely and your coloring is outstanding! Love these digital papers- I'm a Raspberry Road fan myself- well used to be before I became lazy and started to buy all my papers:)- your design work is always incredible and I always love to come and take a look!
    I'm currently taken care of 2 kids under two :) so this is the reason I'm doing mainly DT/GDT work and I have no time for blogging and many of my beloved stamps just sit there waiting... Well, I'll soon be back on track and make some Magnolia or LOTV cards which I adore:)
    Hugs and have a happy end of the week!
    Iulia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hi Marianne, I just had to pop by and tell you how much I love this card. I love this card! Your coloring is stunning on everything you do. Now this little gal is on my shopping list.
    Your card is put together perfectly!
    Jo xx

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...