dinsdag 15 maart 2011

Little winged friends


Een nieuw kaartje met een nieuwe stempel.
Het is een Blidmalarna en deze komt uit de serie Little Winged Friends. Ik zag ze afgelopen zaterdag op de beurs in Zwolle en was op slag verliefd. Ze is ingekleurs met distressinktpads.
Ook mijn nieuwe papier gebruikt. Van, ja, we zien het erg veel, Maja Design.



Voor de kaart heb ik gebruik gemaakt van een sketch van Friday sketchers.
Randje van het afdrukje bewerkt met Stickles.

Voor ik het vergeet, welkom weer aan mijn nieuwe volgers. Wat gaat het hard. Leuk hoor. Zal volgende week heel wat briefjes moeten schrijven als ik een winnaar ga trekken voor de candy.
En iedereen die een berichtje heeft achtergelaten, ontzettend bedankt. Het is een genot om al jullie reacties te lezen.

recept:
  • wit en rose cardstock
  • designpapier Maja Design
  • stempel Bildmalarna
  • Nestabilitie: Spelbinder
  • bedel en kraaltjes
  • rose lint, rose kant
  • hotfix pareltjes
  • roosjes
  • stiksteekjes op de naaimachine
  • stickles
Deze kaart stuur ik in bij:
Friday Sketchers: Sketch
Wild Orchid Challenges: Dieing to punch it out
Bearly Mine Challenges: Mothersday
Papertake Weekly Challenge: Trio Tastic


26 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig en lief kaartje....geweldig is dit afdrukje! Leuk ook al de diversen details.
    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Marianne. Heerlijk die zachte kleurtjes en dat afdrukje is super lief.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schatje Marianne en het stempeltje oohh zo lief hoop ze op de beurs in zeist te zien ben er ook hlemaal weg van.
    Prachtige kaart in hele lieve kleurtjes mooi gekleurd supers.

    groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow, ein herzallerliebstes Motiv undeine ganz bezaubernde Gestaltung

    schönen Tag
    Lissy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marianne,ik ben zo jalours HAHA,ik vindt je kaartje prachtig,en dat roze zo mooi,ik kan op de een of andere manier niet met roze werken,vandaar dat ik nu dubbel geniet.
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is je weer gelukt Marianne, prachtig.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief schattig zoet kaartje, echt iets om aan een klein meisje te geven vind ik.
    En ook nog bedankt voorhet volger worden van mijn blog.
    groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marianne,wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt.
    Echt schitterend en wat lief stempeltje is dit.
    Heerlijk alles in roze echt prachtig.

    Groetjes Jannie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow Marianne, wat een schatje is dit weer! Inderdaad een heel lief stempeltje en wat een mooie zachte kleurtjes. Ik vind de kraaltjes onder de strik ook zo mooi!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een lieve kaart en zo mooi met die strik en die bloementjes. Ik vind de stempel ook erg lief. Geweldig mooi.
    lieve groeten jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Marianne

    wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt
    Inderdaad een heel lief stempeltje en wat een mooie zachte kleurtjes en Leuk ook al de diversen details
    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje weer Marianne.
    En het papier is niet te weerstaan, ben ook aangesloten in de lange rij, maar nog niks af.
    Maar het komt eraan.
    Spannend je candy met zoveel volgers al.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Tja...hoe kan het ook anders....hij is weer prachtig Marianne! En et papier is ook zo mooi...het liefst gebruikt ik het momenteel voor elke kaart, maar ja... Al het andere moet ook op hé!
    Liefs Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi,

    wat weer een schitterend kaartje zeg!!!! Ik heb net ook weer een doos gekregen van de postbode met dat prachtige papier! Dus ik kan ook weer aan de bak! (kon ik nog niet, had niets meer....LOL)

    gr. arjette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Marianne,

    Wauw wat is ie prachtig! En wat een lief stempeltje.

    Groetjes,

    Cynthia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schitterende kaart Marianne,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een romantisch kaartje!! Lief met die kleurtjes en kantje!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wowww wat heb je weer mooie kaarten gemaakt!!!
    Ik ben helaas niet zo veel nog op de blogs en ik loop dus een beetje achter..

    Lieve groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaart Marianne! Hele mooie kleurtjes en wat een schattige afbeelding! Heel lief geheel.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful card, just love the image and the colours are gorgeous! Oooh and the lace is so pretty.
    Hugs Tab xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Oh, what a sweetheart this is! Love this baby pink and this lovely stamp! You are so good at creating adorable cards. Anyone would cherish one of your lovely creations!
    Hugs Iulia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wow this is gorgeous i love the sweet image the papers well everything lol. Thanks for joining us at Bearly Mine for our challenge. luv gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wow your card is fabulous!
    Love your gorgeous colors and such pretty papers and detail!
    So happy that you have joined us at Bearly Mine....

    Hugs
    Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gorgeous card, Marianne! Thanks so much for joining us at Papertake Weekly and hope you join us again soon!
    hugs, Sharon

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...