woensdag 2 maart 2011

Fairy Angel Noon

 
Goedemorgen allemaal,
Zoals ik al een poosje geleden vermeld heb, ben ik voor de maand maart gastdesigner voor Stampevie and more.
Mijn eerste opdracht was een kaart naar een sketch. Dit is het resultaat geworden. Ik heb wel uitgepakt, want ik had deze mooie digistempel er voor bewaard en ook de binnenkant heb ik aangekleed. Het papier op de voorkant is van Maja Design. Mijn mooie kantje erop en pareltjes, de hele mikmak. (mijn moeder zegt altijd: " je krijgt nooit een tweede kans om een eerste indruk te maken.) Dus ik wilde het gewoon mooi maken.


Aan de binnenkant heb ik designpapier gebruikt van Pastel Paper Design.



Het afdrukje is ingekleurd met Copic markers omdat het een digi is.
Ik ben er ook lang mee bezig geweest, omdat ik de plooien  goed wilde hebben.



Over het papier twee randen gemaakt met de pons van Martha Stewart. Daarover een wit lint gedaan. Op het witte lint een blauw bloemetjes kantje. De hartjes zijn van Nellie Snellen , van de witte heb ik de rand gedistressed met Spun Sugar. Daarop een labeltje. Dit is een stempeltje uit een stempelpakje van de Action.



Hier heb ik de hoekjes met een hoekpons van Martha Stewart gedaan. Daar een hotfix pareltje op met een strikje. Wit kantje over de breedte en daarop weer de harten van Nellie Snellen.
Het witte hart is gedistressed met Spun Sugar en een bloemetjes randje erop gestempeld.
Strikje met roosje en klavertje vier als bedel.



Hier nog een zijaanblik van de kaart.
Als jullie de andere mooie kreaties van de designers willen zien, klik op de blognaam in dit bericht.

Deze kaart stuur ik in bij:
Wild Orchid Challenges: Anything goes
Whoopsi Dais Challenge: Let's get all cute
Papertake Weekly: Anything goes






12 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,je moeder heeft helemaal gelijk,en geloof me je maakt een waanzinnige eerste indruk.
    Hij is zo mooiii !!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen,
    Zo'n kaart is nog eens lekker wakker worden:-)
    Hij is waanzinning mooi meid en je digi vind ik een super lieffie!
    Ga ons drietjes klaarmaken, we worden zo opgehaald voor een dagje dierentuin.
    Fijne dag...Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een prachtige kaart zeg!!! De binnenkant is ook zo mooi wat een werk zeg!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een prachtige kaart zeg!!!
    zo mooi wat een werk zeg!

    groetjes
    Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow! A lot of work went into this one. Very pretty, so many intricate details too. Beautiful. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Marianne wat is je kaart MOOI!!! Geweldig gemaakt, hele mooie kleur blauw, prachtig afbeelding, geweldig gekleurd super details en dan ook nog de binnenkant...
    Als jij niet vast in de DT komt dan weet ik het niet.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauwww wat is die mooii echt je heb wel uit gepakt zeg schitterend, mooie kleuren en prachtig papier gebruikt echt Super marianne.

    Groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gorgeous card, hun! Truly love all the detail you have added and th image is beautiful!
    Hugs Tab xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. de kaart is echt schitterend
    je kan zien dat je er heel veel werk van gemaakt hebt
    groetjes ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I last my words. So beautiful!!! Thank you so much for playing with us at Whoopsi Daisy.
    Hugs Nataliya.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I just love how you cut the image out and the coloring is perfect. The heart shapes are wonderful as well. Thanks so much for sharing your work with our challenge at WHOOPSI DAISY! Hugs:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. stunning card I love the blue lace it's gorgeous and a perfect touch to your card thanks for joining us at PTW hugs Jill xx

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...