donderdag 17 februari 2011

Red, pink and white...


Hoi, hoi,

Dit kaartje heb ik gemaakt voor Kim die volgende week jarig is.
Omdat ik bijna zeker weet, dat ze niet op mijn blog kijkt, show ik hem wel alvast aan juliie.
Kim houdt van rood, dus die kleur heb ik gebruikt in combinatie met rose en wit.
Ik heb een witte kaart genomen van 14x14.
Daarop een stuk rood van 13,5x13,5 en daarop weer een stuk rose van 13x13.
Toen een stuk gestreept (uit een blokje van Action) . Deze laatste drie heb ik met de naaimachine en zigzagsteek gestikt.
Daarop twee andere stukken met patroonpapier op rose en rood en ook getikt.
Links een kantje met hotfixpareltjes.
Een leuke rode swirl en rode strik met kettinkje en bedel.
De letters zaten in een pakje papier waarvan ik de voorkant weggegooid heb, dus weet ik niet welk merk het was.

Een aantal keren had ik mij voorgenomen om ook aandacht aan de binnenkant te besteden.
Nu zie, dat is er deze keer van gekomen.


Op beide kanten rood papier geplakt.
Links een schuin stuk waar een rand aan gemaakt is met een pons van Martha Stewart.
Het randje met hartjes was een restje.
Rechts het gestreepte papier de hoekjes gedaan, weer met een pons van Martha Stewart.
Daarop een dubbelgevouwen rondje met  Spelbinder  door de Double Doo maar niet tot bovenaan. Zo blijft het aan elkaar zitten en kan je het openklappen. Op het rondje nog een hart van Nellie Snellen met daarop een roosje.
Op de achterkant mijn naamstempel.

Ik heb zelfs op de label geprint. Ik kreeg die tip van Mieke (nog bedankt hiervoor). Zij legde me uit hoe ik direkt op mijn gewenste papier kon printen, zodat ik de tekst er niet meer op hoef te plakken.

De stempel is van Mo Manning en heet Shy Valentine Nessa.


Het is digitale stempel, dus is ze ingekleurd met Copic Markers.
Daarna uitgestanst met Spelbinders en gemat op dezelfde spelbinder die ik omgetrokken heb op rood cardstock.
Zo, het is een heel verhaal geworden.
Hieronder nog wat foto's ter verduidelijking





Ik hoop dat jullie er wat mee kunnen, anders mag je me altijd mailen.

Deze kaart laat ik meedoen aan de volgende challenges:
Truly scrumptious: Swirls and pearls
Fabnfunkychallenge: Make your own
Sentimental Sunday: Red, pink and white




13 opmerkingen:

  1. Het is weer helemaal super Marianne. En nu maar hopen dat ze echt niet kijkt.

    Gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart, Marianne! Leuke details!
    groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart Mariannen, de ontvangster zal er vast reuze blij mee zijn.
    Lieve groetjes Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat weer een mooie kaart heb je ervan gemaakt en de binnenkant is prachtig!!!
    Zelf ben ik een beetje lam gelegd qua posten en maken. Druk bezig met de kamers van de kids en mijn laptop is een beetje overleden:-(
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaart,erg leuk met de naam erop. Leuke afbeelding en prachtig gekleurd en ook nog de binnenkant, pfff een hele werk geweest maar wel heel erg mooi.
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook alweer zo SCHITTEREND!!!
    Groetjes,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. So sweet :) Thanks for playing with us at WOC ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stunning card,beautiful image and detail thankyou for joining us at fab'n'funky
    andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Such a lovely card! Thanks so much for playing in our color challenge at Sentimental Sundays. ~chris

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a pretty card.
    Thanks for joining us at Fab 'n' Funky this week, hope to see you again next time.
    Hugs Sharon x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Adorable! I love all the sweet pockets and openings. Your coloring from the beginning. Thanks for joining us at Truly Scrumptious!

    BeantwoordenVerwijderen

Super dat je een berichtje achterlaat!
Ik lees ze met veel plezier.
Thank you for leaving me a note.
I read them with a lot of pleasure.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...